Više od polovine nemačkih građana brine za budućnost tradicionalnih automobilskih brendova.
Ovo su teška i turbulentna vremena za veliki deo evropske automobilske industrije. Istorijski brendovi, poput Volkswagena, videli su i bolje dane.
VW nije jedina nemačka kompanija koja se suočava sa ozbiljnim finansijskim poteškoćama. Drugi, poput BMW-a i Mercedes-Benza, iako u manjoj meri, takođe prolaze kroz izazovne periode.To zabrinjava nemačke građane, što je pokazalo istraživanje sprovedeno u zemlji od strane konsultantske firme Simon-Kucher.
Prema novoj automobilskoj studiji te nemačke kompanije, više od polovine nemačkih građana strahuje za budućnost istorijskih brendova.Konkretno, zabrinuti su da bi ovi brendovi mogli nestati sa tržišta, a razlozi koje navode su jasni: brza dinamika na polju električne mobilnosti, inovacije (brzina i troškovi), novi kineski konkurenti i evropski zahtevi za održivim razvojem.
Istraživanje, koje je uključivalo anketiranje ispitanika (građana) u Nemačkoj, pokazuje koji su brendovi ugroženi u očima javnosti.
Čak 28% ispitanika veruje da će Daihatsu uskoro nestati. Oko 20% smatra da je Opel u ozbiljnom riziku.
Zatim slede drugi, poput Chevroleta (treće mesto), dok Fiat i Audi dele četvrto mesto.
Iza njih su Suzuki (šesto mesto), Ford (sedmo), BMW (osmo) i Kia (deveto).
"Etablirani brendovi suočavaju se sa izazovom očuvanja svog opstanka. Bez prilagođavanja, tradicionalni nemački brendovi rizikuju gubitak tržišnog udela i poverenja", rekao je Matijas Rajmer, partner u konsultantskoj firmi Simon-Kucher, povodom objavljivanja ove studije.