Otvorene ponuda za dionicu Gorica – Drivuša

Bez autora
Aug 10 2010

Nakon jučerašnjeg otvaranja ponuda za izgradnju dionice autoputa Gorica - Drivuša, upriličene u Federalnoj direkciji autocesta u Mostaru, poznate su financijske ponude učesnika tendera. Najniža pročitana cijena je bila slovenske kompanije SCT 24.360.867, drugi je bh. konzorcij: "Euro-Asfalt", GP "Put", ŽGP, "Hidrogradnja" sa ponudoma od 24.950.959 eura, a zatim slijede "Alpina Bau", Austrija - "Osijek-Kotekst", Hrvatska 28.535.124, , "Primorje", Slovenija 29.901.730 eura, "Konstruktor", Hrvatska - HP "Investing" BiH 31.391.965 eura, "Hering", BiH - "Vijadukt", Hrvatska 31.470.081 eura, "Strabag", Austrija 35.565.973 eura , "Swietelsky", Austrija 33.872.986 eura i "Hidroelektra Niskogradnja", Hrvatska 45.005.369 eura. Konačni rezultati tendera će biti poznati u sljedećih 7- 10 dana, a nakon što se izvrši računska kontrola. Ukoliko se utvrde greške, iste će biti proslijeđene kompanijama da ih potvrde, kao i Evropskoj investicijskoj banci (EIB) na uvid, a nakon čega će biti utvrđen konačni rezultat...

Otvorene ponuda za dionicu  Gorica – DrivušaNakon jučerašnjeg otvaranja ponuda za izgradnju dionice autoputa Gorica - Drivuša, upriličene u Federalnoj direkciji autocesta u Mostaru, poznate su financijske ponude učesnika tendera.

Najniža pročitana cijena je bila slovenske kompanije SCT  24.360.867, drugi je bh. konzorcij: "Euro-Asfalt", GP "Put", ŽGP, "Hidrogradnja" sa ponudoma od 24.950.959 eura, a zatim slijede "Alpina Bau", Austrija - "Osijek-Kotekst", Hrvatska 28.535.124, , "Primorje", Slovenija  29.901.730 eura, "Konstruktor", Hrvatska - HP "Investing" BiH 31.391.965 eura, "Hering", BiH - "Vijadukt", Hrvatska 31.470.081 eura, "Strabag", Austrija  35.565.973 eura , "Swietelsky", Austrija  33.872.986 eura i "Hidroelektra Niskogradnja", Hrvatska  45.005.369 eura.

Konačni rezultati tendera će biti poznati u sljedećih 7- 10 dana, a nakon što se izvrši računska kontrola. Ukoliko se utvrde greške, iste će biti proslijeđene kompanijama da ih potvrde, kao i Evropskoj investicijskoj banci (EIB) na uvid, a nakon čega će biti utvrđen konačni rezultat, saopćeno je iz Federalne direkcije autocesta.

Do sada su kod tendera cijenovne razlike između prve dvije ponude bile 2-3 miliona, kao npr. 8 miliona za tunel Vijenac. Sada se radi o razlici od 500-600 hiljada što nije bio slučaj kod nijednog dosadašnjeg tendera. Konsultanti EIB-a nadgledaju da se sve odvija po propisu i konačni izvođač će biti poznat tek nakon provođenja potpune financijske kontrole.

"Nakon prve dvije ponude, pokazalo se da su domaće kompanije stekle iskustvo u natjecanju na ovakvim tenderima, na što ukazuje i ovaj rezultat. Ranije su bili četvrti, a sada uz malu razliku postaju konkurentni. Vidjećemo šta će u konačnici biti na ovom tenderu", izjavio je Erdal Trhulj, direktor Federalne direkcije autocesta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik