Nakon jučerašnjeg otvaranja ponuda za izgradnju dionice autoputa Gorica - Drivuša, upriličene u Federalnoj direkciji autocesta u Mostaru, poznate su financijske ponude učesnika tendera. Najniža pročitana cijena je bila slovenske kompanije SCT 24.360.867, drugi je bh. konzorcij: "Euro-Asfalt", GP "Put", ŽGP, "Hidrogradnja" sa ponudoma od 24.950.959 eura, a zatim slijede "Alpina Bau", Austrija - "Osijek-Kotekst", Hrvatska 28.535.124, , "Primorje", Slovenija 29.901.730 eura, "Konstruktor", Hrvatska - HP "Investing" BiH 31.391.965 eura, "Hering", BiH - "Vijadukt", Hrvatska 31.470.081 eura, "Strabag", Austrija 35.565.973 eura , "Swietelsky", Austrija 33.872.986 eura i "Hidroelektra Niskogradnja", Hrvatska 45.005.369 eura. Konačni rezultati tendera će biti poznati u sljedećih 7- 10 dana, a nakon što se izvrši računska kontrola. Ukoliko se utvrde greške, iste će biti proslijeđene kompanijama da ih potvrde, kao i Evropskoj investicijskoj banci (EIB) na uvid, a nakon čega će biti utvrđen konačni rezultat...
Nakon jučerašnjeg otvaranja ponuda za izgradnju dionice autoputa Gorica - Drivuša, upriličene u Federalnoj direkciji autocesta u Mostaru, poznate su financijske ponude učesnika tendera.
Najniža pročitana cijena je bila slovenske kompanije SCT 24.360.867, drugi je bh. konzorcij: "Euro-Asfalt", GP "Put", ŽGP, "Hidrogradnja" sa ponudoma od 24.950.959 eura, a zatim slijede "Alpina Bau", Austrija - "Osijek-Kotekst", Hrvatska 28.535.124, , "Primorje", Slovenija 29.901.730 eura, "Konstruktor", Hrvatska - HP "Investing" BiH 31.391.965 eura, "Hering", BiH - "Vijadukt", Hrvatska 31.470.081 eura, "Strabag", Austrija 35.565.973 eura , "Swietelsky", Austrija 33.872.986 eura i "Hidroelektra Niskogradnja", Hrvatska 45.005.369 eura.
Konačni rezultati tendera će biti poznati u sljedećih 7- 10 dana, a nakon što se izvrši računska kontrola. Ukoliko se utvrde greške, iste će biti proslijeđene kompanijama da ih potvrde, kao i Evropskoj investicijskoj banci (EIB) na uvid, a nakon čega će biti utvrđen konačni rezultat, saopćeno je iz Federalne direkcije autocesta.
Do sada su kod tendera cijenovne razlike između prve dvije ponude bile 2-3 miliona, kao npr. 8 miliona za tunel Vijenac. Sada se radi o razlici od 500-600 hiljada što nije bio slučaj kod nijednog dosadašnjeg tendera. Konsultanti EIB-a nadgledaju da se sve odvija po propisu i konačni izvođač će biti poznat tek nakon provođenja potpune financijske kontrole.
"Nakon prve dvije ponude, pokazalo se da su domaće kompanije stekle iskustvo u natjecanju na ovakvim tenderima, na što ukazuje i ovaj rezultat. Ranije su bili četvrti, a sada uz malu razliku postaju konkurentni. Vidjećemo šta će u konačnici biti na ovom tenderu", izjavio je Erdal Trhulj, direktor Federalne direkcije autocesta.