Različite cene "puntovog" servisa

Bez autora
Jun 22 2010

Oni koji su pre godinu dana želeli da kupe novi punto, morali su najpre da se upišu na spisak, sačekaju da se automobil proizvede i onda ga preuzmu. Ceo postupak trajao je i više od mesec dana. Danas se na novi automobil najduže čeka desetak dana, i to ako kupac insistira na određenoj boji. Ne može da se napravi pravo poređenje sa prošlom godinom, jer su tada napravili svetski rekord u prodaji, osvojivši 54 odsto tržišta Srbije. I pored krize ostvaruju dobre rezultate, mesečno prodaju od 1.200 do 1.400 vozila. A one koji su "punta" kupili prošle godine u ovo vreme, sada čeka redovan servis. Iako bi logično bilo da u ovlašćenim servisima cene budu slične, pokazalo se da to baš i nije tako. Primera radi, servis na Novom Beogradu i u Kragujevcu košta 2.500 dinara manje nego na Voždovcu. A ukoliko vas put nanese u Pančevo i servisiranje obavite tamo možete da uštedite dodatnih 500 dinara.

Različite cene "puntovog" servisaOd kada je počeo da se proizvodi u Kragujevcu, "punta" je kupilo više od 20.000 građana Srbije. Cene u ovlašćenim servisima nisu iste, a iz "Fijata" upozoravaju da su servisi u obavezi da koriste samo originalne rezervne delove.

Oni koji su pre godinu dana želeli da kupe novi punto, morali su najpre da se upišu na spisak, sačekaju da se automobil proizvede i onda ga preuzmu. Ceo postupak trajao je i više od mesec dana. Danas se na novi automobil najduže čeka desetak dana, i to ako kupac insistira na određenoj boji.

"Ne možemo da napravimo pravo poređenje sa prošlom godinom, jer smo tada napravili svetski rekord u prodaji, osvojivši 54 odsto tržišta Srbije. I pored krize ostvarujemo dobre rezultate, mesečno prodajemo od 1.200 do 1.400 vozila", rekao je Đuzepe Zakarija iz kompanije "Fijat automobili Srbija".

A one koji su "punta" kupili prošle godine u ovo vreme, sada čeka redovan servis.

Iako bi logično bilo da u ovlašćenim servisima cene budu slične, pokazalo se da to baš i nije tako. Primera radi, servis na Novom Beogradu i u Kragujevcu košta 2.500 dinara manje nego na Voždovcu.

A ukoliko vas put nanese u Pančevo i servisiranje obavite tamo možete da uštedite dodatnih 500 dinara.
Nikola Milošević iz Auto kuće Voždovac kaže da, ipak, treba voditi računa gde se obavlja servis i koji se delovi ugrađuju." Ako se ustanovi da  deo koji je ugrađen nije original, automatski se isključujete iz garancije", kaže Milošević.

"Cenovna politika svakog servisera i distributera je nezavisna", naglašava Mihajlo Stepanović iz kompanije "Delta auto moto", i dodaje da oni uvažavaju preporuke koje su im dostavljene.

Anketa je pokazala da je levi retrovizor i do tri puta jeftiniji u Kragujevcu nego u Beogradu i Pančevu. Ako zadnji brisač budete menjali u servisu na Voždovcu trebaće vam dve do tri hiljade dinara više nego da to radite na Novom Beogradu, u Pančevu ili Kragujevcu.

Prema rečima Đure Pivaševića iz pančevačkog "Autoremonta", zajednička cena usluga popravke nije definisana, pa se formira zavisno od okruženja i platežne moći stanovništva.

Nikola Pantović iz kragujevačkog Arena motorsa naglašava, da osim cene, neophodna je i velika efikasnost u radu, jer im klijenti stižu i iz udaljenih gradova.

Ovlašćeni servisi su u obavezi da koriste isključivo originalne rezervne delove, kažu u kompaniji "Fijat automobilima Srbije" i dodaju da su razlike u cenama moguće, ali u minimalno.

Za vlasnike automobila najvažnije je da vozilo servisiraju kod onih koji imaju "Fijatovu" licencu, kako ne bi izgubili granciju.

Inače, pre nego što odlučite gde ćete voziti svoj automobil, najbolje bi bilo da se o cenama raspitate telefonom. Možda će vam trebati malo više vremena da dođete do servisa, ali ćete i pored troškova za gorivo uštedeti nešto novca.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik