Jadransko brodogradilište "Bijela", u saradnji sa danskom kompanijom "Semko" i švajcarskom firmom "Mack", počeće u junu profitabilan posao remonta naftnih platformi. Da je u pitanju unosan biznis, svjedoči podatak da će za remont američke naftne platforme, koja će biti uskoro dopremljena, brodogradilište inkasirati svih -pet miliona eura. Kao preduslov za remont naftnih platformi, ta kompanija je morala da ispuni oko 200 uslova koje su zahtijevali klijenti. Riječ je, uglavnom, o proceduralnim i tehničkim uslovima. Veoma je važno napomenuti da Brodogradilište ne snosi odgovornost za uspješnost realizacije projekta, već - danski i švajcarski partneri. Očekuje se da će remont američke naftne platforme trajati do 90 dana.
Jadransko brodogradilište "Bijela", u saradnji sa danskom kompanijom "Semko" i švajcarskom firmom "Mack", počeće u junu profitabilan posao remonta naftnih platformi.
Da je u pitanju unosan biznis, svjedoči podatak da će za remont američke naftne platforme, koja će biti uskoro dopremljena, brodogradilište inkasirati svih -pet miliona eura", saopšteno je Portalu Analitika iz hercegnovske kompanije
Predsjednik Borda direktora Brodogradilišta, Stanko Zloković, kazao je za Portal Analitika da je, kao preduslov za remont naftnih platformi, ta kompanija morala da ispuni oko 200 uslova koje su zahtijevali klijenti.
Riječ je, uglavnom, o proceduralnim i tehničkim uslovima. Veoma je važno napomenuti da Brodogradilište ne snosi odgovornost za uspješnost realizacije projekta, već - danski i švajcarski partneri. Očekujem da će remont američke naftne platforme trajati do 90 dana, kaže Zloković.
Posao remonta platformi odvijaće se paraleleno sa osnovnom djelatnošću koju brodogradilišta odavno radi - remontom starijih brodova.
Uporedo sa redovnim poslom, Zloković ističe da su nastavili sa pripremama za formiranje zajedničkog preduzeća za remont mega jahti.
2006. godine u Bijeloj je uspješno okončan remont naftne platforme iz Tunisa. Projekat je rađen u saradnji sa novosadskim Naftagasom.
Platforme su, inače, ogromni plovni objekti veličine 100 puta 100 metara. No, u Brodogradilištu „Bijela" se remontuju brodovi dužine do 250 metara, što znači da dimenzije neće biti problem.
Remont američke platforme će nam omogućiti da ovu poslovnu godinu završimo sa pozitivnim rezultatom. Koliko je značajno da se remont naftne platforme završi blagovremeno, svjedoči podatak da taj objekat dnevno ostvaruje prihod oko oko 500.000 dolara, zaključio je Zloković za Analitiku.