Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Goran Vesić obišao je danas radove koji se izvode u tunelu Munjino brdo, na deonici auto-puta Pakovraće–Požega, gde se uverio u to da izgradnja teče po planu, a ta deonica bi trebalo da bude završena i puštena u saobraćaj u oktobru.
Vesić, koji je održao radni sastanak sa izvođačima radova kod samog tunela Munjino brdo, jednog od dva na toj trasi, rekao je da je taj tunel bio najveći izazov za izvođače zbog konfiguracije terena.
Ministar je naveo da je dužina tunela oko 2,7 kilometara, a ostalo je da se iskopa još oko 545,4 metra u levoj i oko 525,76 metara u desnoj tunelskoj traci.
On je dodao da se istovremeno rade evakuacioni izlazi za pešake, na svakih 280 metara, a pored toga, na dva mesta u tunelu biće moguće vozilima preći iz jedne u drugu tunelsku cev, u slučaju saobraćajne nesreće.
To znači da se tunel gradi po svim svetskim bezbednosnim standardima, naglasio je on, uz napomenu da će, kada u oktobru u saobraćaj bude puštena deonica auto-puta do Požege, kineska kompanija CRBC započeti radove na deonici prema Dugoj poljani, ka Crnoj Gori dužine 74 kilometra.
Vesić je najavio da će istovremeno početi i izgradnja auto-puta ka Kotromanu, ka Republici Srpskoj i BiH, a u prvoj fazi radiće se deonica do Sušice, kod skretanja za Zlatibor, čime će i ta planina biti povezana na mrežu auto-puteva.