Zadovoljstvo da se voze gradskim prevozom preko mosta na Adi prvi će imati žitelji Rakovice i Novog Beograda. Jedna od linija koja će "okusiti" novu trasu je "94". Autobusi sa ovom oznakom povezuju naselja Miljakovac i Blok 45 i do sada su saobraćali Gazelom, a već do kraja godine, kada je planirano puštanje mosta u funkciju, mogli bi da budu preusmereni.Direkcija za javni prevoz još nije donela konačno rešenje koje će linije prevoziti Beograđane novom trasom, ali kažu da će do otvaranja mosta za saobraćaj napraviti plan.
Zadovoljstvo da se voze gradskim prevozom preko mosta na Adi prvi će imati žitelji Rakovice i Novog Beograda.
Kako "Novosti" saznaju, jedna od linija koja će "okusiti" novu trasu je "94". Autobusi sa ovom oznakom povezuju naselja Miljakovac i Blok 45 i do sada su saobraćali Gazelom, a već do kraja godine, kada je planirano puštanje mosta u funkciju, mogli bi da budu preusmereni.
Direkcija za javni prevoz još nije donela konačno rešenje koje će linije prevoziti Beograđane novom trasom, ali kažu da će do otvaranja mosta za saobraćaj napraviti plan.
- Postoji predlog da se na novi most preusmeri linija "94" - potvrdili su nam u Gradskoj upravi.
- Vozila koja imaju ovaj broj povezivaće, kao i ranije, Miljakovac i Blok 45 i saobraćaće kružno.
Ipak, nadležni nisu želeli da otkriju putanju kojom će se "devedesetčetvorka" kretati s jednog, na drugi kraj grada.
Postoji više opcija. Najpraktičnija bi možda bila da se autobus "94" spusti sa novog mosta i na petlji "Radnička" skrene prema Sajmu odakle bi ispod Mostarske petlje nastavio u pravcu Bulevara vojvode Putnika, kuda već saobraća. Time bi izbegao Gazelu i dobio još četiri stanice, kod "Gospodarske mehane", Ruske ulice, Sajma i u Donjosavskoj ulici.
Takođe, postoji mogućnost i da autobus produži preko petlje "Radnička" ka petlji "Hipodrom", nastavi prema Topčideru, a zatim se ulicom Teodora Drajzera poveže sa ulicom Neznanog junaka i Crnotravskom prema Banjici, a potom dalje Borskom do Miljakovca. Mogla bi od Miloševog konaka da vozi i Bulevarom patrijarha Dimitrija do nadvožnjaka u Rakovici, gde bi se uključila u Miška Kranjca, a potom u Borsku do okretnice. Ipak, Topčider kao izbor i ne bi bio tako dobar, s obzirom na to da ovaj deo grada nije gusto naseljen, a cilj gradskog prevoza je da preveze što više putnika.
S novobeogradske strane "94" ni bi trebalo da menja trasu, osim možda na delu gde iz Antifašističke borbe izlazi na autoput i "kupi" putnike kod Sava centra. Iako postoji mogućnost da i na ovoj deonici ostane sve nepromenjeno i da od pomenute stanice skrene ka Jurija Gagarina i da se novom petljom popne na most, mnogo bi lakše bilo da se u Jurija Gagarina uključi direktno iz Milutina Milankovića, pa na novu saobraćajnicu iznad reke.
Pored linije "94", na mnogim forumima veliki broj građana sugeriše da bi preko špica Ade trebalo da budu uvedene nove linije, a od postojećih bi mogle da se preusmere "88" i "89". Prva povezuje Železnik i Zemun, a druga Vidikovac i Novi Beograd. Ovo mišljenje dele i stručnjaci koji dodaju da bi trebalo na novi most preusmeriti što više saobraćaja, a naročito linije koje idu sa Novog Beograda ka Banovom brdu.
Mada pojedinci veruju da će uvođenje joj jedne linije pored Sajma stvoriti dodatnu gužvu, previđaju da će gro vozila iz pravca Čukarice koja se kreću ka Novom Beogradu, ovo višedecenijsko "usko grlo" izbeći kada se petljom "Radnička" uključe na most i direktno pređu na novobeogradsku obalu.