Kompanija Dunav osiguranje od 1. maja počinje kampanju tokom koje će promovisati životno osiguranje, odnosno pokušati da građanima Srbije objasni zbog čega je važno osigurati svoju i budućnost svoje porodice. Pokušaće da kampanjom podignu nivo svesti naših građana o potrebi životnog osiguranja.Već su pripremili jedan projekat koji su predstavili Ministarstvu finansija, a kojim su predvideli poreske olakšice za one koji imaju životno osiguranje...
Kompanija Dunav osiguranje od 1. maja počinje kampanju tokom koje će promovisati životno osiguranje, odnosno pokušati da građanima Srbije objasni zbog čega je važno osigurati svoju i budućnost svoje porodice.
„Pokušaćemo da kampanjom podignemo nivo svesti naših građana o potrebi životnog osiguranja. Već smo pripremili jedan projekat koji smo predstavili Ministarstvu finansija, a kojim smo predvideli poreske olakšice za one koji imaju životno osiguranje“, izjavila je juče generalna direktorka Dunav osiguranja Milenka Mila Jezdimirović.
Ona je podsetila na vreme kada je Dunav osiguranje imalo oko 1,5 miliona polisa osiguranja. Trenutno je ta kompanija na četvrtom mestu po broju polisa životnog osiguranja u i pokriva 7,54 odsto tržišta. Novu kampanju obeležiće i novi video spot.