Fruškogorski koridor strateški važan infrastrukturni projekat

Bez autora
Jul 03 2022

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović obišao je radove na montaži pomoćnog mosta za izgradnju stubova glavnog mosta preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora.

Momirović je istakao da je reč o jednom od dva mosta koja se grade na teritoriji grada Novog Sada, dodavšši da se na području Vojvodine realizuje mnogo strateški važnih infrastrukturnih projekata.

Izmestićemo ceo transportni saobraćaj sa Fruške Gore i omogućiti da je građani Srbije koriste samo u rekreativne svrhe. Obezbedićemo uslove za priliv novih investicija, turističkih, kulturnih ali i svih ostalih, najavio je ministar.

Uprkos aktuelnoj situaciji u Evropi, kako je istakao, ostajemo posvećeni realizaciji svih započetih infrastrukturnih projekata, koji menjaju perspektivu zemlje, donose nove investicije i direktno povećavaju ekonomski standard.

Direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić ocenio je da je ovo jedan od ključnih razvojnih projekata, koji će imati veliki uticaj na rasterećenje saobraćaja i organizaciju života u Novom Sadu.

Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević ukazao je na to da će istovremenom izgradnjom dva mosta, kao i projektovanjem trećeg, pešačko- biciklističkog, u potpunosti biti promenjena slika Novog Sada.

Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović ovom prilikom je istakao važnost celokupnog projekta, sa posebnim osvrtom na most koji će povezivati Kovilj i Petrovaradin, kao jednim od najvažnijih objekata na koridoru, uz tunel koji ide kroz Frušku Goru, čija će dužina biti veća od 3,5 kilometara.

Pre obilaska radova na montaži pomoćnog mosta, ministar je u zgradi Pokrajinske vlade u Novom Sadu održao sastanak sa predstavnicima, Pokrajinske vlade i grada Novog Sada.

Glavne teme sastanka bile su arheološka nalazišta na trasi pruge Novi Sad–Subotica, Fruškogorski koridor, kao i biciklističke (zelene) staze.

Fruškogorski koridor, u dužini od 48 kilometara, povezaće Novi Sad, Irig i Rumu i nastaviće se auto-putem Ruma-Šabac. Trasa koridora je podeljena na četiri deonice i to: deonica 1 (Žeželjev most - petlja za E-75 – Paragovo), deonica 2 (Paragovo - početak obilaznice Rume), deonica 3 (petlja ''Kać'' - petlja za E-75) i deonica 4 (početak Obilaznice Rume - petlja za E-70).

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik