Izgradnja petlje „Jurija Gagarina” privodi se kraju

Bez autora
Oct 10 2011

Radovi na petlji „Jurija Gagarina”, preko koje će vozila silaziti sa mosta preko Save, u završnoj su fazi. Do sredine decembra trebalo bi da budu izgrađene tri rampe. Izgradnja pristupnih saobraćajnica sa novobeogradske strane podeljena je u dve faze. Prva podrazumeva izgradnju petlje Jurija Gagarina”, od mosta do Železničke stanice „Novi Beograd”, u dužini od oko kilometar.U drugoj fazi biće urađene saobraćajnice od Otvorenog tržnog centra do Tošinog bunara. Ukupna površina petlje je oko 40.000 kvadratnih metara. Ova saobraćajnica je deo unutrašnjeg magistralnog prstena i imaće po tri kolovozne trake u oba pravca.

Izgradnja petlje „Jurija Gagarina” privodi se krajuRadovi na petlji „Jurija Gagarina”, preko koje će vozila silaziti sa mosta preko Save, u završnoj su fazi. Do sredine decembra trebalo bi da budu izgrađene tri rampe.

Izgradnja pristupnih saobraćajnica sa novobeogradske strane podeljena je u dve faze. Prva podrazumeva izgradnju petlje Jurija Gagarina”, od mosta do Železničke stanice „Novi Beograd”, u dužini od oko kilometar. U drugoj fazi biće urađene saobraćajnice od Otvorenog tržnog centra do Tošinog bunara. Ukupna površina petlje je oko 40.000 kvadratnih metara. Ova saobraćajnica je deo unutrašnjeg magistralnog prstena i imaće po tri kolovozne trake u oba pravca.

Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kaže da će se sa dve rampe silaziti sa mosta – prema Bulevaru Milutina Milankovića i „Gazeli”, odnosno prema Otvorenom tržnom centru. Trećom će vozila iz pravca blokova stizati preko novog mosta do Banovog brda.

– Trenutno su najintenzivniji radovi na rampisa koje će vozila sa mosta spuštati prema blokovima 44, 45, 61, 62, 63, 64, 70 i 70a. Imaće pet stubova, biće dugačka oko 350 metara, a polovina konstrukcije premošćava Ulicu Jurija Gagarina. Ostatak silaznice se polukružno spušta i usmerava saobraćaj u pravcu Otvorenog tržnog centra – rekao je Bajić.

Narednih dana počeće betoniranje rampe, a do početka novembra bi ceo posao trebalo da bude okončan.

– Petlju „Jurija Gagarina” je lakše graditi od one u Radničkoj, jer sa čukaričke strane ima nekoliko nivoa, dok će u Novom Beogradu rampe biti u istom nivou – zaključuje Bajić.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik