Kampanja "Društveno odgovorni", koju sprovodi Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske, daje pozitivne rezultate, a trenutno je u okviru ove kampanje uključeno 19 marketa u Srpskoj, u kojima se nalazi više od 500 sniženih proizvoda.
Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić ističe da je primjetna povećana kupovina proizvoda koji se nalaze na policama marketa, a koji se prodaju u sklopu ove kampanje.
"Zajedno sa trgovačkim lancima pratimo stanje prodaje ovih proizvoda, te je primjetno povećanje kupovine. Kada pričamo globalno, odnosno o ukupnoj kupovini, zajedničkom analizom smo utvrdili da se proizvodi koji se prodaju u sklopu ove kampanje prodaju čak 60 odsto više nego što je to bio slučaj prije kampanje", kazao je Šulić.
Kako je rekao, u jednom od marketa prosječna kupovina ulja bila je oko 11 hiljada litara, dok je u periodu ove kampanje prosječna prodaja bila oko 33 hiljade litara ulja.
"Ovo nam je pokazatelj da je naša kampanja prepoznata kod građana, ali i da su građani birali upravo markete koji su dio naše akcije”, kazao je Šulić.
Kako je rekao, ova kampanja nema ograničen rok trajanja.
"Mi nastavljamo dalje sa kampanjom, ona nema rok trajanja. Jedina promjena do koje može doći jeste da će se neki proizvodi dodavati na listu, a neki skidati, ali građani će biti upućeni u sve”, rekao je Šulić.
Prema njegovim riječima, u narednom periodu planiraju da uključe i manje markete koji posluju samo u okviru jedne lokalne zajednice.
"Nastavljamo dalje sa pregovorima, u narednom periodu imamo u planu da uključimo i manje markete ili prodavnice koji posluju samo u jednoj lokalnoj zajednici", kazao je Šulić.
Kampanja "Društveno odgovorni" počela je u junu prošle godine, kada su se trgovci odrekli dijela marže s ciljem nižih cijena proizvoda.