Most na Adi najvažnije obeležje Beograda

Bez autora
Oct 24 2011

Danas je na zadnjem rasponu novog mosta na Adi Ciganliji počelo postavljanje prvog sloja asfalta. Ovo je betonski deo mosta, gde su postavljene trake hidroizolacije, preko kojih je sada počelo asfaltiranje. Na čitavom gradilištu svaki dan je oko 300 radnika, a na samom asfaltiranju trenutno je angažovano njih 25. Istovremeno, privode se kraju i radovi na konstrukciji prilaznih rampi i dela pristupnih puteva.Na novobeogradskoj strani su bezmalo završene rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina vodi na most, i rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića.

Most na Adi najvažnije obeležje BeogradaDanas je na zadnjem rasponu novog mosta na Adi Ciganliji počelo postavljanje prvog sloja asfalta.

Predstavnik izvođača radova iz austrijske firme “Por” Martin Štajnkiler rekao je da je ovo betonski deo mosta, gde su postavljene trake hidroizolacije, preko kojih je sada počelo asfaltiranje. Na čitavom gradilištu svaki dan  je oko 300 radnika, a na samom asfaltiranju trenutno je angažovano njih 25.

Istovremeno, privode se kraju i radovi na konstrukciji prilaznih rampi i dela pristupnih puteva. Na novobeogradskoj strani su bezmalo završene rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina vodi na most, i rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića. Rampa broj 6 urađena je u delu preko Ulice Jurija Gagarina,  na njoj se nastavljaju radovi i služiće da saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima. Na starobeogradskoj strani mosta, u okviru trećeg nivoa petlje “Radnička” napreduju severna i južna konstrukcija ka mostu, tako da se u narednih dvadesetak dana očekuje i ovo spajanje s mostom.

Petlja “Radnička” u tri nivoa u krajnjoj instanci povezivaće most preko Ade, petlju “Hipodrom” i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa “Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa.

Most preko Save na donjem špicu Ade Ciganlije biće dug 964, a širok 45 metara, sa glavnim rasponom od 376 metara. Ovaj most će imati šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze. Sa pilonom od 200 metara, most će biti najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže u budućnosti.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik