Izgradnja mosta Obrenovac – Surčin juče je i zvanično završena, a prva vozila preko njega će danas preći. Završne radove obišli su, između ostalih, Oliver Dulić, ministar rudarstva, životne sredine i prostornog planiranja, Dragan Đilas, gradonačelnik, Aleksandar Antić, predsednik Skupštine grada, predsednici opština Obrenovac i Surčin, kao i gradonačelnici i predsednici opština čiji će gradovi imati velike koristi od nove saobraćajnice.Čelnici Sremske Mitrovice, Pećinaca, Valjeva, Uba i Vladimirovaca jedinstveni su u oceni da će drumski prelaz preko Save znatno doprineti ekonomskom razvoju i privlačenju investitora.
Izgradnja mosta Obrenovac – Surčin juče je i zvanično završena, a prva vozila preko njega će danas preći.
Završne radove obišli su, između ostalih, Oliver Dulić, ministar rudarstva, životne sredine i prostornog planiranja, Dragan Đilas, gradonačelnik, Aleksandar Antić, predsednik Skupštine grada, predsednici opština Obrenovac i Surčin, kao i gradonačelnici i predsednici opština čiji će gradovi imati velike koristi od nove saobraćajnice. Čelnici Sremske Mitrovice, Pećinaca, Valjeva, Uba i Vladimirovaca jedinstveni su u oceni da će drumski prelaz preko Save znatno doprineti ekonomskom razvoju i privlačenju investitora.
– U okviru programa pomoći građevinskoj industriji Vlada Srbije je, u uslovima velike svetske ekonomske krize, prepoznala 250 projekata koji su uposlili građevinsku operativu. Završetak radova na ovom mostu preko Save najveći je i jedan od najznačajnijih projekata. Značajno je da su oni započeti na mestima gde su nekada davno otvorena gradilišta. Dokazali smo da možemo da završimo započete projekte i to ne samo danas i ovde, već i širom Srbije – rekao je Oliver Dulić.
Dragan Đilas istakao je da je ovaj most jedan od najznačajnijih projekata, pored mosta na Adi Ciganliji. On je dodao da ovo nije samo beogradski, obrenovački i surčinski most, već most koji spaja dva dela Srbije.
– Gradnja je počela u februaru ove godine na temperaturi od minus 14 stepeni kada su se radnicima prsti lepili za čelik od hladnoće. Radilo se i leti na plus 40 stepeni da bi 1. decembra svi građani Srbije mogli da počnu da koriste ovaj most. Završeno je i sedam kilometara asfaltnog puta prema Surčinu. Sledeće godine završićemo čitavu „Sremsku gazelu”. Iako su sve oči uprte u most na Adi koji je ogroman građevinski poduhvat, to ne treba da umanji značaj ovog mosta – rekao je gradonačelnik Beograda.
Nebojša Čović za vreme čijeg mandata je počela izgradnja ovog mosta, zahvalio je gradonačelniku Đilasu što je završio projekat započet devedesetih godina prošlog veka. On je uveren da će most poboljšati život stanovnicima Surčina i Obrenovca.
Osim mosta preko Save, izgrađen je i pristupni put od 660 metara na teritoriji Obrenovca, a u Surčinu je izgrađena kružna raskrsnica sa priključnim krakom na regionalni put za Boljevce.