Prema saopštenju Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje, od 1. oktobra 2010. godine prijava i odjava zaposlenih na zdravstveno osiguranje, osiguranje u slučaju nezaposlenosti i penzijsko i invalidsko osiguranje obavljaće se na jednom šalteru, odnosno poslodavci će moći da biraju da li će prijavu i odjavu zaposlenih obavljati na šalterima RZZO ili na šalterima Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje.RZZO i Nacionalna služba za zapošljavanje od maja meseca 2010. godine omogućili su da se zaposleni na zdravstveno osiguranje i osiguranje u slučaju nezaposlenosti prijavljuju na jednom šalteru, a od 1. oktobra jednošalterskom sistemu priključuje se i PIO fond.
Prema saopštenju Republičkog zavoda za zdravstveno osiguranje, od 1. oktobra 2010. godine prijava i odjava zaposlenih na zdravstveno osiguranje, osiguranje u slučaju nezaposlenosti i penzijsko i invalidsko osiguranje obavljaće se na jednom šalteru, odnosno poslodavci će moći da biraju da li će prijavu i odjavu zaposlenih obavljati na šalterima RZZO ili na šalterima Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje.
RZZO i Nacionalna služba za zapošljavanje od maja meseca 2010. godine omogućili su da se zaposleni na zdravstveno osiguranje i osiguranje u slučaju nezaposlenosti prijavljuju na jednom šalteru, a od 1. oktobra jednošalterskom sistemu priključuje se i PIO fond.
Na tri šaltera ovih institucija godišnje se podnese više od 6,5 miliona dokumenata koji su praktično iste sadržine. Uvođenjem jedinstvenog šaltera poslodavci će značajno uštedeti vreme, a šalteri RZZO, PIO i NSZ biće rasterećeniji, jer će primati gotovo tri puta manje dokumenata.
Pored mogućnosti predaje papirne prijave na jednom šalteru, od 1. juna 2010. godine RZZO je poslodavcima omogućio elektronsko prijavljivanje i odjavljivanje zaposlenih na osiguranje. Takođe, RZZO svaku elektronsku prijavu, kao i papirnu prijavu predatu na šalteru, automatski prosleđuje NSZ, a od 1. oktobra će je prosleđivati i PIO fondu, čime će se dolazak poslodavca na šalter prilikom prijave i odjave radnika praktično ukinuti.
Mogućnost elektronske prijave do sada je iskoristilo više stotina kompanija koje zapošljavaju preko 200.000 građana. Mogućnost elektronske prijave će, osim višestruke uštede vremena poslodavca, doprineti i rasterećenju šalterskih službenika i na taj način će im omogućiti dodatno vreme za osiguranike koji im se obraćaju u vezi sa ostvarivanjem svojih prava.
Više informacija i uputstva za elektronsko prijavljivalje možete preuzeti ovde.