Glasanje potrošača za najbolje brendove u 2011. godini je počelo.Nakon što je Komisija obradila sve pristigle prijave i utvrdila konačnu listu učesnika po kategorijama, omogućeno je glasanje na internet prezentaciji akcije “Najbolje iz Srbije 2011”.Pored ocenjivanja stručnog žirija za najbolje srpske brednove, deo poena potrošači daju kupovinom proizvoda i usluga, deo kroz ispitivanje stavova potrošača terenskim istraživanjem, a deo poena putem glasanja na stranici zvaničnog sajta ove akcije.
Glasanje potrošača za najbolje brendove u 2011. godini je počelo.
Nakon što je Komisija obradila sve pristigle prijave i utvrdila konačnu listu učesnika po kategorijama, omogućeno je glasanje na internet prezentaciji akcije “Najbolje iz Srbije 2011”.
Pored ocenjivanja stručnog žirija za najbolje srpske brednove, deo poena potrošači daju kupovinom proizvoda i usluga, deo kroz ispitivanje stavova potrošača terenskim istraživanjem, a deo poena putem glasanja na stranici zvaničnog sajta ove akcije.
U akciji “Najbolje iz Srbije 2011.” bitan je glas potrošača, a oni mogu da glasaju do 10. januara 2012. godine do 17 sati.
Glasanje se može obaviti na ovde. Nakon registrovanja na sajtu, posetioci će putem elektronske pošte dobiti jedinstveni pristupni link za glasanje. Link će važiti do kraja glasanja i pomoću njega će u svakoj kategoriji moći da se glasa samo za jedan brend. Dodeljeni glas nije moguće poništiti, a glasanje je anonimno. Posetioci sajta mogu da glasaju za brendove u svim kategorijama ili u samo određenim kategorijama.
Akcija “Najbolje iz Srbije” održava se osmi put u organizaciji Ministarstva poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede, Privredne komore Srbije (PKS) i dnevnog ekonomskog lista Privredni pregled. Ciljevi akcije su promovisanje vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, ali i unapređenje imidža domaćih robnih i korporativnih brendova na domaćem tržištu.
Glasajte za svoje omiljene brendove i pomozite da se izabere “Najbolje iz Srbije”.