GSP Beograd traži da pojedinačne karte za vožnju u kioscima poskupe na 60, a kod vozača na 120 dinara zbog povećanih troškova za gorivo i održavanje. Predlog je i da cena mesečnih markica ostane nepromenjena.Karte na kojima je odštampana stara cena važiće do 10. novembra, a posle tog datuma moći će da se zamene uz doplatu na prodajnom mestu Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd u Skenderbegovoj ulici. Poskupljenje pojedinačnih karata od 20% neophodno je zbog povećanja cena goriva i troškova održavanja.
GSP Beograd traži da pojedinačne karte za vožnju u kioscima poskupe na 60, a kod vozača na 120 dinara zbog povećanih troškova za gorivo i održavanje. Predlog je i da cena mesečnih markica ostane nepromenjena.
Karte na kojima je odštampana stara cena važiće do 10. novembra, a posle tog datuma moći će da se zamene uz doplatu na prodajnom mestu Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd u Skenderbegovoj ulici.
Mileta Radojević, vršilac dužnosti direktora GSP-a, kaže da je poskupljenje pojedinačnih karata od 20% neophodno zbog povećanja cena goriva i troškova održavanja.
"Verujem i da će poskupljenje pojedinačnih karata za prevoz stimulisati građane da kupe mesečnu markicu, koja važi za neograničen broj vožnji, jer je mnogo povoljnija. Uz markicu građani imaju pravo da se neograničeno voze, dok kupovinom jedne karte imaju pravo na jednu vožnju, pa jednostavno svako može da izračuna šta mu se više isplati", istakao je Radojević.
Inače, u septembru je prodato više od četiri miliona pojedinačnih karata, od čega je oko 90% prodato na kioscima, i svega oko 200.000 mesečnih markica. U autobusima, tramvajima i trolejbusima GSP-a svakog meseca se proda između 40.000 i 50.000 karata.
"Očekujem da firme ponovo počnu da kupuju mesečne karte, a ne da daju novac zaposlenima koji se najčešće švercuju ili poništavaju kartu kada moraju". naglasio je Radojević.
Pri tom, u oktobru je porasla prodaja markica zbog pojačane kontrole. Tako sada kontrolori u vozila ulaze bez prepoznatljivih žutih prsluka, a na početnim stanicama na Zelenom vencu, Trgu republike i Železničkoj stanici kontrolori stoje na ulazima u autobuse i na ulazu proveravaju da li putnici imaju karte.
"Trenutno imamo problema sa korisnicima koji imaju neplaćene kazne a žele da izvade nove bus plus karte. Imamo oko 450.000 neplaćenih kazni iz prethodnog perioda, pa ti građani ne mogu da izvade nove personalizovane karte. Kako bismo im pomogli da izmire dug za kazne, rešili smo da im omogućimo određen popust. Tako će građani imati priliku da plate sve kazne koje imaju, izvade nove personalizovane karte i da neograničeno koriste javni gradski prevoz", objašnjava Mileta Radojević.