Prvi broj magazina Poslovna Žena na tržištu

Bez autora
Nov 11 2011

U Medija Centru u Beogradu danas je održana konferencija za novinare, na kojoj je predstavljeno prvo štampano izdanje časopisa Poslovna Žena, jedinog magazina ove vrste u Srbiji. Konferencija je bila prvenstveno posvećena ženama u biznisu, odnosno pitanju da li i dalje preovladava stav da je ženama mesto u kući ili one mogu biti podjednako uspešne poslovne žene, kao što su dobre majke, supruge i domaćice.Jelena Gajić, urednica magazina, iznela je podatke o tome koje su potrebe i interesovanja poslovnih žena u našoj zemlji. Rezultati ankete koja je sprovedena tokom meseca septembra i oktobra na portalu www.poslovnazena.com pokazuju da čak 62 odsto žena u Srbiji ima veliku želju da izgradi karijeru i postigne uspeh, dok od ovog broja, njih gotovo 44 odsto želi da se osamostali i da u nekom svom domenu dokaže koliko može biti uspešna.

Poslovna Žena na tržištuU Medija Centru u Beogradu danas je održana konferencija za novinare, na kojoj je predstavljeno prvo štampano izdanje časopisa Poslovna Žena, jedinog magazina ove vrste u Srbiji.

Konferencija je bila prvenstveno posvećena ženama u biznisu, odnosno pitanju da li i dalje preovladava stav da je ženama mesto u kući ili one mogu biti podjednako uspešne poslovne žene, kao što su dobre majke, supruge i domaćice.

Jelena Gajić, urednica magazina, iznela je podatke o tome koje su potrebe i interesovanja poslovnih žena u našoj zemlji. Rezultati ankete koja je sprovedena tokom meseca septembra i oktobra na portalu www.poslovnazena.com pokazuju da čak 62 odsto žena u Srbiji ima veliku želju da izgradi karijeru i postigne uspeh, dok od ovog broja, njih gotovo 44 odsto želi da se osamostali i da u nekom svom domenu dokaže koliko može biti uspešna.

Urednica magazina je istakla da su to veoma ohrabrujući podaci koji pokazuju da se žene u Srbiji bude, da žele da se edukuju, usavršavaju i da kroz svoje rezultate u praksi ostave trag u svetu biznisa i da po tome budu prepoznatljive. Iz tog razloga pokrenut je i časopis Poslovna Žena, posvećen ženama u biznisi, ali i svima onima koji imaju interesovanja za oblast menadžmenta, preduzetništva, finansija, investicija...

Kako je naglasila Jelena Gajić, kroz ovaj magazin pruža se podrška i motivacija ženama da pokažu koliko znaju, umeju i mogu. Takođe, kroz magazin će biti ispraćene sve potrebe žena u biznisu, a budući da su poslovne žene svestrane i kompletne ličnosti, u našem časopisu će se, osim informacija i vesti iz sveta biznisa, naći i teme kao što su porodica, zdravlje, putovanja i slično - objasnila je Jelena Gajić.

Sanja Knežević, preduzetnica 2010. godine u Srbiji i jedna od ambasadorki srpskog preduzetništva, na današnjoj konferenciji je govorila o svom iskustvu u radu i do sada postignutim rezultatima. Ova mlada žena je pre pet godina istrajala u realizaciji svoje ideje i sada se sa svojom porodicom uspešno bavi seoskim turizmom. Na putu do uspešne realizacije svoje ideje, u koju je čvrsto verovala, nailazila je na velike prepreke i susretala se sa brojnim izazovima, ali, kako je ona istakla, kada se shvate pravila igre, definišu ciljevi i platforma za njihovo dostizanje, onda ne postoji prepreka. "Želim da priče kao što je moja, kroz ovaj magazin, inspirišu i podstaknu druge žene u Srbiji da ostvare svoj san" – rekla je Sanja.

Na konferenciji je bilo reči i o tome ko su danas poslovne žene u Srbiji, čemu teže, na kakve sve izazove nailaze i u čemu se njihov poslovni put razlikuje od poslovnog puta jednog muškarca. O tome je, kroz rad Udruženja poslovnih žena, pričala Sanja Popović Pantić, predsednica Udruženja. Ona je iznela zanimljive podatke o održivosti ženskog biznisa u Srbiji, a ti podaci pokazuju da ženske firme, u kojima su žene i vlasnice i menadžeri, beleže rastući trend.

Magazin Poslovna Žena možete kupiti u većim tržnim centrima, hipermarketima i na kisocima u centralnim gradskim zonama i u blizini poslovnih centara. Cena magazina je 250 dinara, a godišnja pretplata iznosi 2.700 dinara.

Tokom današnjeg dana, trajaće promocija časopisa u tržnim centrima Ušće i Merkator, a uz svaki kupljeni magazin, posetioci ovih tržnih centara dobiće na poklon promotivne pakete kompanije kreirane u saradnji sa prijateljima magazina. Promocija će se nastaviti i tokom celog vikenda.

Časopis Poslovna Žena zrači vedrinom i pozitivnim duhom, a to je ono što svaku poslovnu ženu i karakteriše.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik