Most preko Save između Obrenovca i Surčina dans je pušten u saobraćaj, a veliki broj vozača je put od jedne do druge opštine presao za nekoliko minuta, za šta im je do sada bilo potrebno sat vremena. Saobraćajnicu su automobili prelazili polako, ne samo zbog ograničenja brzine već i zato što je gotovo svaki vozač razgledao konstrukciju mosta.Most je dug 620 i širok 14,5 metara, sa dve saobraćajne trake, obostranim trotoarima i dva pojasa predviđena za provlačenje instalacija infrastrukture. Konstrukcija mosta preko glavnog toka reke sastoji se od šest čeličnih rešetkastih konstrukcija, a reka Sava biće slobodna za dvosmerni plovni put, ukupne širine 200 metara i visine 16,5 metara iznad vode.
Most preko Save između Obrenovca i Surčina dans je pušten u saobraćaj, a veliki broj vozača je put od jedne do druge opštine presao za nekoliko minuta, za šta im je do sada bilo potrebno sat vremena.
Saobraćajnicu su automobili prelazili polako, ne samo zbog ograničenja brzine već i zato što je gotovo svaki vozač razgledao konstrukciju mosta.
Most je dug 620 i širok 14,5 metara, sa dve saobraćajne trake, obostranim trotoarima i dva pojasa predviđena za provlačenje instalacija infrastrukture. Konstrukcija mosta preko glavnog toka reke sastoji se od šest čeličnih rešetkastih konstrukcija, a reka Sava biće slobodna za dvosmerni plovni put, ukupne širine 200 metara i visine 16,5 metara iznad vode.
Most preko Save deo je “Sremske gazele”, koja će od mosta voditi do petlje “Dobanovci” na auto-putu. Njegov značaj je prvenstveno u tome što će omogućiti da vozila iz pravca severozapadne Srbije i obrenovačkog kraja, preko mosta i Surčina, za manje od pola sata stignu do auto-puta Beograd–Zagreb, Aerodroma “Nikola Tesla” i centra Beograda. Vozači će od Obrenovca, preko mosta na Savi i teritorije opštine Surčin, za manje od pola sata moći da stignu do auto-puta Beograd–Zagreb, a dalje se otvaraju mogućnosti putovanja obilaznicom oko Beograda.