U no­vu go­di­nu pre­ko Mo­sta na Adi

Bez autora
Dec 29 2011

Po­sle vi­še od 40 go­di­na Be­o­grad će 31. de­cem­bra obi­ti no­vi most, ko­ji će spa­ja­ti no­vo­be­o­grad­sku i ču­ka­rič­ku oba­lu. Prva vo­zi­la pre­ko Mo­sta na Adi pre­ći će u no­vo­go­di­šnjoj no­ći, ka­da će bi­ti pri­re­đen ve­li­ki va­tro­met. No­vi most doprine­će ras­te­re­će­nju sa­o­bra­ćaja, a pun efe­kat će Be­o­gra­đa­ni, ali i po­se­ti­o­ci glav­nog gra­da, ose­ti­ti ka­da po­sao bude kom­plet­no za­vr­šen.To se pr­ven­stve­no od­no­si na pri­stup sa ču­ka­rič­ke stra­ne, ko­ji će bi­ti u pu­noj funk­ci­ji za go­di­nu da­na kada se za­vr­ši pe­tlja „Rad­nič­ka”.

U no­vu go­di­nu pre­ko Mo­sta na AdiPo­sle vi­še od 40 go­di­na Be­o­grad će 31. de­cem­bra obi­ti no­vi most, ko­ji će spa­ja­ti no­vo­be­o­grad­sku i ču­ka­rič­ku oba­lu.

Pr­va vo­zi­la pre­ko Mo­sta na Adi pre­ći će u no­vo­go­di­šnjoj no­ći, ka­da će bi­ti pri­re­đen ve­li­ki va­tro­met.

No­vi most do­pri­ne­će ras­te­re­će­nju sa­o­bra­ća­ja, a pun efe­kat će Be­o­gra­đa­ni, ali i po­se­ti­o­ci glavnog gra­da, ose­ti­ti ka­da po­sao bu­de kom­plet­no za­vr­šen. To se pr­ven­stve­no od­no­si na pristup sa ču­ka­rič­ke stra­ne, ko­ji će bi­ti u pu­noj funk­ci­ji za go­di­nu da­na ka­da se za­vr­ši pe­tlja „Rad­nič­ka”. Sa novobeo­grad­ske stra­ne, pri­stup i si­la­že­nje s mo­sta ne bi trebalo da bu­de pro­blem, jer su za­vr­še­ne tri si­la­zno-uzlazne ram­pe, a Uli­ca Ju­ri­ja Ga­ga­ri­na pro­ši­re­na je za još jed­nu, če­tvr­tu tra­ku, na po­te­zu od mo­sta do Otv  ore­nog tržnog cen­tra. Sa te stra­ne Sa­ve u to­ku 2012. pred­vi­đe­no je da se iz­gra­di ve­ći deo od tri ki­lo­me­ta­ra pristup­nih saobra­ćaj­ni­ca do To­ši­nog bu­na­ra.

Na pe­tlji „Rad­nič­ka” za­vr­še­na je kon­struk­ci­ja 365 me­ta­ra du­gač­kog ni­voa ko­jim je most spo­jen sa pe­tljom „Hipodrom”.

Ukup­na po­vr­ši­na pr­ve de­o­ni­ce no­vo­be­o­grad­ske „kop­če” s mo­stom je oko 40.000 kva­drat­nih me­ta­ra, do novobeograd­ske že­le­znič­ke sta­ni­ce.

U Di­rek­ci­ji za jav­ni pre­voz uve­ra­va­ju da će auto­bu­si na li­ni­ji 94 bi­ti pr­vi ko­ji će sa­o­bra­ća­ti pre­ko no­vog mo­sta. Ova lini­ja, ko­ja po­ve­zu­je na­se­lja Mi­lja­ko­vac i Blok 45, sa­da sa­o­bra­ća „Ga­ze­lom”. Vo­zi­la na ovoj li­ni­ji će po­lazi­ti iz Blo­ka 45, ići re­dov­nom tra­som do Bu­le­va­ra Mi­lu­ti­na Mi­lan­ko­vi­ća, za­tim pre­ko Mo­sta na Adi i pe­tlje „Radnič­ka” ka pe­tlji „Hipo­drom”, na­sta­vi­ti pre­ma Top­či­de­ru, a za­tim se Uli­com Te­o­do­ra Draj­ze­ra po­ve­za­ti sa Ulicom Ne­zna­nog ju­na­ka i Cr­no­trav­skom pre­ma Ba­nji­ci.

Osim „de­ve­de­set če­tvor­ke”, od 1. ja­nu­a­ra pre­ko Mo­sta na Adi na sva­kih 20 mi­nu­ta sa­o­bra­ća­će i mi­ni­bus sa oznakom 85. Nje­go­va tra­sa bi­će na­se­lje „Bel­vil” – Ago­sti­na Ne­ta – Ju­ri­ja Ga­ga­ri­na – Most na Adi – Rad­nič­ka – Savska ma­gi­stra­la – Sve­to­li­ka La­ze La­za­re­vi­ća – Rad­nič­ka – Stru­gar­ska – Ču­ka­rič­ka pa­di­na.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik