Posle više od 40 godina Beograd će 31. decembra obiti novi most, koji će spajati novobeogradsku i čukaričku obalu. Prva vozila preko Mosta na Adi preći će u novogodišnjoj noći, kada će biti priređen veliki vatromet. Novi most doprineće rasterećenju saobraćaja, a pun efekat će Beograđani, ali i posetioci glavnog grada, osetiti kada posao bude kompletno završen.To se prvenstveno odnosi na pristup sa čukaričke strane, koji će biti u punoj funkciji za godinu dana kada se završi petlja „Radnička”.
Posle više od 40 godina Beograd će 31. decembra obiti novi most, koji će spajati novobeogradsku i čukaričku obalu.
Prva vozila preko Mosta na Adi preći će u novogodišnjoj noći, kada će biti priređen veliki vatromet.
Novi most doprineće rasterećenju saobraćaja, a pun efekat će Beograđani, ali i posetioci glavnog grada, osetiti kada posao bude kompletno završen. To se prvenstveno odnosi na pristup sa čukaričke strane, koji će biti u punoj funkciji za godinu dana kada se završi petlja „Radnička”. Sa novobeogradske strane, pristup i silaženje s mosta ne bi trebalo da bude problem, jer su završene tri silazno-uzlazne rampe, a Ulica Jurija Gagarina proširena je za još jednu, četvrtu traku, na potezu od mosta do Otv orenog tržnog centra. Sa te strane Save u toku 2012. predviđeno je da se izgradi veći deo od tri kilometara pristupnih saobraćajnica do Tošinog bunara.
Na petlji „Radnička” završena je konstrukcija 365 metara dugačkog nivoa kojim je most spojen sa petljom „Hipodrom”.
Ukupna površina prve deonice novobeogradske „kopče” s mostom je oko 40.000 kvadratnih metara, do novobeogradske železničke stanice.
U Direkciji za javni prevoz uveravaju da će autobusi na liniji 94 biti prvi koji će saobraćati preko novog mosta. Ova linija, koja povezuje naselja Miljakovac i Blok 45, sada saobraća „Gazelom”. Vozila na ovoj liniji će polaziti iz Bloka 45, ići redovnom trasom do Bulevara Milutina Milankovića, zatim preko Mosta na Adi i petlje „Radnička” ka petlji „Hipodrom”, nastaviti prema Topčideru, a zatim se Ulicom Teodora Drajzera povezati sa Ulicom Neznanog junaka i Crnotravskom prema Banjici.
Osim „devedeset četvorke”, od 1. januara preko Mosta na Adi na svakih 20 minuta saobraćaće i minibus sa oznakom 85. Njegova trasa biće naselje „Belvil” – Agostina Neta – Jurija Gagarina – Most na Adi – Radnička – Savska magistrala – Svetolika Laze Lazarevića – Radnička – Strugarska – Čukarička padina.