Ministar za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu u Vladi Republike Srbije Igor Mirović izjavio je danas da bi 2015. godine trebalo da bude završen put punog profila sa četiri trake od Kragujevca do Koridora 10. Radovi na poslednjoj deonici tog puta, u dužini od pet kilometara, trebalo bi da počnu krajem sledeće godine, uz ocenu da bi trebalo skratiti rokove.Mirović je danas sa čelnicima Kragujevca, opštine Batočina i kompanije "Fijat automobili Srbija" razgovarao i o radovima na obilaznici oko Kragujevca koji kasne više od četiri godine. Za izradu projektne dokumentacije potrebno je do dve godine, kao i još dve godine za izgradnju deonice u dužini od približno 14 kilometara.
Ministar za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu u Vladi Republike Srbije Igor Mirović izjavio je danas da bi 2015. godine trebalo da bude završen put punog profila sa četiri trake od Kragujevca do Koridora 10.
Mirović je nakon sastanka sa čelnicima lokalne samouprave u Kragujevcu rekao da bi radovi na poslednjoj deonici tog puta, u dužini od pet kilometara, trebalo da počnu krajem sledeće godine, uz ocenu da bi trebalo skratiti rokove.
On je sa čelnicima Kragujevca, opštine Batočina i kompanije "Fijat automobili Srbija" razgovarao i o radovima na obilaznici oko Kragujevca koji kasne više od četiri godine.
Ministar je istakao da je za izradu projektne dokumentacije potrebno do dve godine, kao i još dve godine za izgradnju deonice u dužini od približno 14 kilometara.
Mirović je zatražio da se u narednih mesec dana usaglase interesi lokalne samouprave i kompanije "Fijat" i donese odluka o tome da li će se raditi severna ili južna obilaznica, uz napomenu da je severna obilaznica dvostruko jeftinija za izgradnju, ali da ju je potrebno više prilagoditi potrebama "Fijata".
Prema njegovim rečima, južna obilaznica je zahtevnija i tehnički i finansijski, s obzirom na to da podrazumeva izgradnju tunela dužeg od jednog kilometra kroz naselje, kao i gradnju preko klizišta.
U budžetu za narednu godinu obezbedili smo 50 miliona dinara za izradu projektne dokumentacije za izgradnju obilaznice, rekao je Mirović i ponovio da bi ona trebalo da odgovara potrebama razvoja Kragujevca i "Fijata".