8. Brend Konferencija

Bez autora
May 29 2012

Poslovni događaj jedinstvene tradicije, 8. Brend Konferencija - "Turizam, progresivni brend Regiona" održaće se 29. maja 2012. godine u Sava Centru u Beogradu. Brend Konferencija u cilju afirmacije i podrške privrednog razvoja i pozicioniranja po osmi put u fokus stavlja aktuelne teme. Ovoga puta sa mnogo razloga, to je tiristički proizvod.Cilj 8. Brend Konferencije je sagledavanje stanja i mogućnosti turizma kao bitne privredne grane Srbije i zemalja Regiona, pokretanja novih tržišnih inicijativa, direktnih investicija i pronalaženje novih tržišta, inteziviranje saradnje,...

8. Brend KonferencijaPoslovni događaj jedinstvene tradicije, 8. Brend Konferencija - "Turizam, progresivni brend Regiona" održaće se 29. maja 2012. godine u Sava Centru  u Beogradu.

Brend Konferencija u cilju afirmacije i podrške privrednog razvoja i pozicioniranja po osmi put u fokus stavlja aktuelne teme. Ovoga puta sa mnogo razloga, to je tiristički proizvod.

Cilj 8. Brend Konferencije je sagledavanje stanja i mogućnosti turizma kao bitne privredne grane Srbije i zemalja Regiona, pokretanja novih tržišnih inicijativa, direktnih investicija i pronalaženje novih tržišta, inteziviranje saradnje, razmena iskustava i povećanja broja turista izmedju zemalja Regiona, promocija i afirmisanja turističkih potencijala i dobro pozicioniranih brendova Srbije i zemalja Regiona, kao i mrežavanja privrednih, turističkih, javnih i privatnih kompanija, instituta, državnih institucija, obrazovnih institucija, organizacija, medija, turistickih centara, turistickih i ugostiteljskih objekata u postizanju stvaranja jedinstvenog turističkog proizvoda  Regiona

Brend Konferencija, u skladu sa jedinstvenom tradicijom bavljenja brendingom i misijom promocije najboljih primera razvoja i tehnologija brendiranja, dodeljuje nagrade najboljima iz Srbije i regiona JIE. Nagrada "Brand Leader Award" se dodeljuje iz više različitih oblasti u cilju isticanja pojedinačnih zalaganja i poslovnih uspeha u izgradnji tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranju autentičnog brenda.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik