Međunarodni sajam franšizinga

Bez autora
Nov 12 2010

U Beogradu će se 12. i 13. novembra 2010. godine održati po prvi put Međunarodni sajam franšizinga 2010 u prostorijama BelExpoCentra. Cilj sajma je popularizacija i afirmacija razvoja privredne strukture korišćenjem franšiznih koncepata usmerenih prvenstveno ka malim i srednjim preduzećima.Sajam postavlja osnove za unapređenje već potvrđenih srpskih poslovnih formata u vidu franšiza. Tokom dva dana učesnicima će biti pružena prilika da ostvare kontakte koji mogu biti odlučujući za uspešnost firme i širenje franšizne mreže, biće im pružena prilika da na jednom mestu velikom broju potencijalnih primalaca predstave svoj franšizni koncept, da budu prikazani u sajamskom katalogu i predstave se na sajtu PKS.

Međunarodni sajam franšizingaU Beogradu će se 12. i 13. novembra 2010. godine održati po prvi put Međunarodni sajam franšizinga 2010 u prostorijama BelExpoCentra.

Organizatori sajma su Privredna komora Srbije – Centar za franšizing, u saradnji sa BelExpom i Global Expom, a uz podršku Srpskog udruženja za razvoj franšizinga i Trgovinskog odeljenja ambasade SAD u Beogradu.

Cilj sajma je popularizacija i afirmacija razvoja privredne strukture korišćenjem franšiznih koncepata usmerenih prvenstveno ka malim i srednjim preduzećima.

Sajam postavlja osnove za unapređenje već potvrđenih srpskih poslovnih formata u vidu franšiza. Tokom dva dana učesnicima će biti pružena prilika da  ostvare kontakte koji mogu biti odlučujući za uspešnost firme i širenje franšizne mreže, biće im pružena prilika da na jednom mestu velikom broju potencijalnih primalaca predstave svoj franšizni koncept, da budu prikazani u sajamskom katalogu i predstave se na sajtu PKS.

12. i 13. novembra 2010. godine u BelExpoCentraBeograd održaće se i konferencije o franšiznom poslovanju koja pokriva sve aspekte, i iz ugla davaoca i iz ugla primaoca franšize. Franšizing konferencija nudi kvalitetnu pomoć preduzetnicima koji žele da prošire svoje poslovanje kreiranjem franšiznog sistema i osobama koje žele da uđu u svet preduzetništva kroz kupovinu franšize.

Svaki predavač će voditi konferenciju koristeći praktično poslovno znanje, iskustvo, primere iz stvarnog života. Vlasnici franšiza i njihovi zaposleni, kao i potencijalni korisnici franšize imaju koristi od najnovijih informacija koje su dostupne na području poslovanja vezanih uz franšizni ugovor, marketing, poslovno planiranje, upravljanje ljudskim resursima, osiguranje.

Posetioci Međunarodnog sajma franšizinga biće potencijalni kupci franšiza iz čitave Srbije, nezaposleni koji žele da započnu sopstveni posao, preduzetnici koji žele da prošire i transformišu svoje poslovanje, privredni subjekti koji su zainteresovani za rast i razvoj svog poslovanja putem franšize, institucije koje su franšizno poslovanje prepoznale kao jak agregat zapošljavanja, konsultanti u malom preduzetništvu i advokatske kancelarije, banke koje prate trendove u preduzetništvu i prilagođavaju se potrebama svojih klijenata.

Ovo je značajan poslovni događaj za rast i razvoj već postojećih poslovanja, za unapređenje sigurnijeg preduzetništva i za podsticanje zapošljavanja na svim nivoima u Srbiji.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik