Sajamski nastupi su vrlo značajan instrument promocije i izgradnje prepoznatljivosti na tržištu i nezaobilazan su oblik tržišnog predstavljanja i prezentacije preduzeća. Kao dobro planirana aktivnost, sajamski nastup je okvir za identifikaciju i spajanje preduzeća u pogledu ponude i tražnje, ostvarenja neposrednih kontakata, sagledavanje sopstvenih potencijala i vrednosti, otkrivanja novih proizvoda i upoznavanje konkurencije.Donošenje odluke o učešću na domaćim, regionalnim ili međunarodnim sajmovima podrazumeva dobro planirane i organizovane aktivnosti za obezbeđenje koncepta "uspešnog sajamskog nastupa" uz postizanje svih pratećih benefita, od promocije na novom tržištu do ostvarenja saradnje i poslovnog povezivanja sa partnerima.
Sajamski nastupi su vrlo značajan instrument promocije i izgradnje prepoznatljivosti na tržištu i nezaobilazan su oblik tržišnog predstavljanja i prezentacije preduzeća.
Kao dobro planirana aktivnost, sajamski nastup je okvir za identifikaciju i spajanje preduzeća u pogledu ponude i tražnje, ostvarenja neposrednih kontakata, sagledavanje sopstvenih potencijala i vrednosti, otkrivanja novih proizvoda i upoznavanje konkurencije.
Donošenje odluke o učešću na domaćim, regionalnim ili međunarodnim sajmovima podrazumeva dobro planirane i organizovane aktivnosti za obezbeđenje koncepta "uspešnog sajamskog nastupa" uz postizanje svih pratećih benefita, od promocije na novom tržištu do ostvarenja saradnje i poslovnog povezivanja sa partnerima.
Privredna komora Beograda u cilju unapređenja poslovanja svojih članova, organizuje besplatno savetovanje pod nazivom: "Organizacija sajamskog nastupa – put do uspešnog izlagača" podrška, preporuke, iskustva.
Savetovanje će biti održano 4. juna 2012. godine, u Privrednoj komori Beograda.
Na savetovnju će svoje dugogodišnje iskustvo u organizaciji sajamskih nastupa sa učesnicima podeliti predstavnici Delegacije nemačke privrede u Srbiji i Nemačko-srpskog privrednog udruženja, privredne komore Beograda i uspešni izlagači. Predstavnici Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza RS (SIEPA) prezentovaće program finansiranja nastupa srpskih firmi na inostranim sajmovima.
Delegacija nemačke privrede u Srbiji zastupa Minhenski sajam, Sajam u Kelnu i promoviše privredne aktivnosti između Srbije i Nemačke. Privredna komora Beograda kontinuirano sprovodi aktivnosti na organizovanju privrednih subjekata u okviru sajamskih manifestacija i promovisanju članova na domaćim i inostranim sajmovima.
Nastojaće se da se iz prakse izlagača ukaže na sve važne elemente prilikom izbora i pripreme nastupa na sajmovima, kao i da se koncipiraju preporuke uspešnog sajamskog izlaganja.
Ukoliko ste zainteresovani za učešće, popunjen prijavni list dostavite najkasnije do 1. juna 2012. godine, na e-mail: msp@kombeg.org.rs i anam@kombeg.org.rs.