Dacia neće električne automobile, a ni hibridne kaže komercijalni direktor ovog brenda, Fransoa Maret. Jednostavno ova tehnologija je preskupa za nas, izjavio je Maret. On je objasnio da je fokus Dacie na B i C segmentu, i da je prelazak u druge segmente trenutno neisplativ.O borbi sa sve strožijim zakonima povodom emisije štetnih gasova Maret vidi opciju u pogonu na LPG. Jednostavan, pristupačan, pouzdan' to je naša mantra otkako smo oživjeli brenda Dacia 2004. godine, naša proizvodnja uvećala se za 25 puta, potvrdio je uspjeh Dacie njen komercijalni direktor.
Dacia neće električne automobile, a ni hibridne kaže komercijalni direktor ovog brenda, Fransoa Maret. "Jednostavno ova tehnologija je preskupa za nas", izjavio je Maret u intervjuu za britanski AutoExpress.
On je objasnio da je fokus Dacie na B i C segmentu, i da je prelazak u druge segmente trenutno neisplativ.
O borbi sa sve strožijim zakonima povodom emisije štetnih gasova Maret vidi opciju u pogonu na LPG.
"'Jednostavan, pristupačan, pouzdan' to je naša mantra otkako smo oživjeli brenda Dacia 2004. godine, naša proizvodnja uvećala se za 25 puta", potvrdio je uspjeh Dacie njen komercijalni direktor.