Potrošačke cene u proseku više za 1,5 posto

Bez autora
Mar 13 2011

Indeks potrođačkih cena se definiše kao mera promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju. Cene ovih proizvoda i usluga u februaru 2011. godine, u odnosu na januar 20111. godine, u proseku su više za 1,5 posto.Potrošačke cene u februaru 2011. godine, u odnosu na isti mesec 2010. godine, povećane su za 12,6 posto dok su u odnosu na decembar 2010. godine povećane za 2,9 posto.

Potrošačke cene u proseku više za 1,5 postoIndeks potrođačkih cena se definiše kao mera promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Cene ovih proizvoda i usluga u februaru 2011. godine, u odnosu na januar 20111. godine, u proseku su više za 1,5 posto. Potrošačke cene u februaru 2011. godine, u odnosu na isti mesec 2010. godine, povećane su za 12,6 posto dok su u odnosu na decembar 2010. godine povećane za 2,9 posto.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema namenama potrošnje u februaru 2011. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cene zabeležen je u grupama hrana i bezalkoholna pića – od 3,1 posto, zdravstvo – od 1,4 posto, transport – od 0,9 posto i hoteli i restorani – od 0,8 posto, dok je u grupi odeća i obuća zabeležen pad cena od 1,4 posto.

Cene ostalih prooizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik