Na hipodromu “Beograd” danas je svečano pušten u rad novi sistem za zalivanje staza i održavanje zelenih površina, kojim će 240.000 kvadrata tog prostora biti pokriveno tehničkom vodom. Prestankom korišćenja pitke vode u tehničke svrhe, rasteretiće se gradski vodovod, jer je godišnja potrošnja hipodroma bila na nivou jednog beogradskog naselja. Direktor tog javnog preduzeća Boris Ivković je naveo da nova podzemna cisterna, kapaciteta 50.000 litara, omogućava punjenje za manje od četiri minuta, što obezbeđuje kontinuirano zalivanje staza i do dva puta između trka, što je ranije bilo nezamislivo. Kada sledeće godine krene postavljanje podzemnih mlaznica, kao i planirano renoviranje tribine, kojom će joj biti vraćen izgled iz 1920. godine, Beograd će imati najlepši hipodrom od Beča do Atine. Grad Beograd u prethodnom periodu u hipodrom je uložio znatna sredstva, kojim je, pored izgradnje novog sistema za zalivanje, omogućena kompletna zamena ograde, postavka novog semafora, izgradnja zaštitne ograde i prihvatnih bokseva, postavka video-nadzora, kao i nabavka potrebne mehanizacije.
Na hipodromu “Beograd” danas je svečano pušten u rad novi sistem za zalivanje staza i održavanje zelenih površina, kojim će 240.000 kvadrata tog prostora biti pokriveno tehničkom vodom.
Prestankom korišćenja pitke vode u tehničke svrhe, rasteretiće se gradski vodovod, jer je godišnja potrošnja hipodroma bila na nivou jednog beogradskog naselja.
Direktor tog javnog preduzeća Boris Ivković je naveo da nova podzemna cisterna, kapaciteta 50.000 litara, omogućava punjenje za manje od četiri minuta, što obezbeđuje kontinuirano zalivanje staza i do dva puta između trka, što je ranije bilo nezamislivo. Kada sledeće godine krene postavljanje podzemnih mlaznica, kao i planirano renoviranje tribine, kojom će joj biti vraćen izgled iz 1920. godine, Beograd će imati najlepši hipodrom od Beča do Atine.
Grad Beograd u prethodnom periodu u hipodrom je uložio znatna sredstva, kojim je, pored izgradnje novog sistema za zalivanje, omogućena kompletna zamena ograde, postavka novog semafora, izgradnja zaštitne ograde i prihvatnih bokseva, postavka video-nadzora, kao i nabavka potrebne mehanizacije.
Prva faza projekta, koja je obuhvatila izradu tehničke dokumentacije i kopanje dva bunara dubine 40 i 30 metara završena je 2009. godine. U narednoj fazi ukopana je cisterna od 50.000 litara, iskopano 2.000 metara rovova i položeno više od 1.500 metara cevi, uz instaliranje potrebne opreme, koja je sposobna da izbaci 1.500 litara u minutu.
U poslednjoj fazi, koja će se realizovati tokom 2012. godine, predviđena je nabavka i ugradnja podzemnih prskalica za zalivanje staza i zelenih površina na čitavom prostoru hipodroma.