U naredne dve godine biće završena brza saobraćajnica koja će povezati Šabac sa autoputem Beograd–Zagreb i Koridorom 10. Trasa je definisana i početak realizacije uslovljen je projektnom dokumentacijom i eksproprijacijom. Brza saobraćajnica predviđa četiri saobraćajne trake, po dve u svakom smeru, bez zaustavne trake koju imaju autoputevi, a u okviru nje biće izgrađen i novi most na Savi kod Šapca. Prvo će se graditi put od Šapca ka Rumi, a zatim i od Rume ka Novom Sadu jer je ta deonica teža zbog izgradnje tunela. Put od Šapca ka Loznici neće biti menjan jer na tom delu nema potrebe za brzim putevima. Ukupna vrednost radova na deonici od Rume ka Šapcu iznosi oko 85 miliona evra, od čega će 60 miliona evra biti utrošeno za put u dužini od 30 kilometra, dok je 25 miliona evra potrebno za most.
Prema najavama ministra za infrastrukturu u Vladi Republike Srbije Milutin Mrkonjić, u naredne dve godine biće završena brza saobraćajnica koja će povezati Šabac sa autoputem Beograd–Zagreb i Koridorom 10.
Trasa je definisana i početak realizacije uslovljen je projektnom dokumentacijom i eksproprijacijom. Brza saobraćajnica predviđa četiri saobraćajne trake, po dve u svakom smeru, bez zaustavne trake koju imaju autoputevi, a u okviru nje biće izgrađen i novi most na Savi kod Šapca.
Prvo će se graditi put od Šapca ka Rumi, a zatim i od Rume ka Novom Sadu jer je ta deonica teža zbog izgradnje tunela. Put od Šapca ka Loznici neće biti menjan jer na tom delu nema potrebe za brzim putevima.
Ukupna vrednost radova na deonici od Rume ka Šapcu iznosi oko 85 miliona evra, od čega će 60 miliona evra biti utrošeno za put u dužini od 30 kilometra, dok je 25 miliona evra potrebno za most.
Očekuje se pomoć stranih investitora u izgradnji tog puta, s obzirom na to da je pomenuti putni pravac ekonomski isplativ. Deo novca od prodaje Telekoma biće investiran u tu deonicu.
Takođe,15. juna krenuće izgradnja brze saobraćajnice ka Čačku i revitalizacija saobraćajnica oko Obrenovca i Ljiga.