Do kraja godine dva mesta u Srbiji na mreži auto-puteva

Bez autora
Aug 15 2024

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je radove na izgradnji Moravskog koridora, na deonici od petlje Koševi do sela Medveđa kod Kruševca, gde se uverio da radovi teku po planu.

Do kraja godine biće završena deonica od Kruševca do Vrnjačke banje, kada će i Banja i Trstenik biti priključeni na mrežu auto-puteva.

Na deonici od Koševa do Medveđe u toku su radovi na asfaltiranju mosta preko Zapadne Morave.

Vesić je ukazao da je Moravski koridor jedan od najvažnijih auto-puteva u izgradnji u Srbiji, jer će povezati dva auto-puta, "Miloš Veliki" i auto-put Beograd – Niš.

"Suštinski, Moravski koridor oživljava ceo ovaj kraj, povezuje Čačak, Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik i Kruševac i omogućava da više od 500.000 ljudi dobije brzu saobraćajnu vezu, da obezbedimo da nove investicije i bolji i kvalitetniji život za sve ljude", rekao je Vesić i dodao da je zadovoljan dinamikom radova.

Do kraja godine, biće pušteno u saobraćaj oko 30 kilometara od Koševa do Vrnjačke banje.

Vesić je izrazio očekivanje da će do sredine naredne godine biti završena i deonica Čačak – Adrani, a do kraja 2025. godine i od Vrnjačke banje do Adrana, čime će se konačno spojiti Banja i Kraljevo.

"Kada tome dodatmo obilaznicu oko Kragujevca, koju smo počeli da gradimo, kao i planiranu brzu saobraćajnicu Kraljevo – Novi Pazar, ovaj kraj ćemo potpuno premrežiti auto-putevima i time će se ostvariti vizija predsednika Aleksandra Vučića da Srbija bude dobro saobraćajno povezana, što znači nova radna mesta i bolji život građana. To će značiti veliki korak napred za ceo kraj, u šta će svi koji žive u ovom kraju već krajem iduće godine uveriti", poručio je ministar Vesić.

Direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić rekao je da je svakog dana na gradilištu Moravskog koridora angažovano više od 4.000 radnika, sa gotovo 2.000 jedinica mehanizacije.

"Intenzivni su radovi i ovo je najintenzivnije gradilište u Srbiji. Radovi idu jako dobro, već imamo 20-ak kilometara pod dva sloja asfata, a započeti su i radovi na završnom sloju asfalta na pojedinim deonicama. Asfalitramo most preko Zapadne Morave, dug oko 500 metara, i na njemu radimo završni sloj asfalta", informisao je Antić ministra Vesića.

Dodao je da se radnici na toj deonici suočavaju sa različitim izazovima.

"Na ovih 30 kilometara, imamo četiri velike deniveisane raskrsnice, koje treba izgraditi i dovesti u fazu da mogu bezbedno da se puste u saobraćaj. Završavamo petlje Koševi, Velika Drenova, Trstenik, Vrnjačka banja i sva ova naseljena mesta imaće dobru komunikaciju sa novim auto-putem", dodao je Antić.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik