Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD) u ponedjeljak je izvijestila o pokretanju postupaka javne nabave za projekt obnove infrastrukture u Luci Šibenik, vezane za proširenje pristaništa Vrulje. Luka Šibenik će s 12 milijuna eura zajma dobivenog od EBRD-a financirati projekt proširenja i rekonfiguracije putničkih vezova u pristaništu Vrulje. Predloženi projekt zahtijeva postupak javne nabave za javne radove na proširenju i rekonfiguraciji putničkih vezova u pristaništu Vrulje, te za konzultantske usluge za poslove supervizije. Početak prikupljanja ponuda za navedene radove i usluge u EBRD-u očekuju u drugom tromjesečju 2010. Ugovori koji će se financirati novcem od EBRD-ovog zajma moraju biti u skladu s bančinim pravilima i mjerama za postupke vođenja javne nabave. Sudjelovanje u postupku javne nabave otvoreno je za sve zemlje.
Europska banka za obnovu i razvitak (EBRD) u ponedjeljak je izvijestila o pokretanju postupaka javne nabave za projekt obnove infrastrukture u Luci Šibenik, vezane za proširenje pristaništa Vrulje.
Kako je dalje priopćeno, Luka Šibenik će s 12 milijuna eura zajma dobivenog od EBRD-a financirati projekt proširenja i rekonfiguracije putničkih vezova u pristaništu Vrulje.
Predloženi projekt zahtijeva postupak javne nabave za javne radove na proširenju i rekonfiguraciji putničkih vezova u pristaništu Vrulje, te za konzultantske usluge za poslove supervizije.
Početak prikupljanja ponuda za navedene radove i usluge u EBRD-u očekuju u drugom tromjesečju 2010.
Ugovori koji će se financirati novcem od EBRD-ovog zajma moraju biti u skladu s bančinim pravilima i mjerama za postupke vođenja javne nabave. Sudjelovanje u postupku javne nabave otvoreno je za sve zemlje, kaže se dalje u priopćenju.
Projekt ukupne vrijednosti 15 milijuna eura obuhvaća pretvaranje pristaništa Vrulje u pristanište za trajekte dužine do 150 metara, kruzere dužine do 260 metara, trajekte i dužobalne brodove dužine do 50 metara i brodove u međunarodnom prometu, sa suvremenim putničko-prometnim terminalom.
Proširenje vezova potrebno je kako bi se povećao kapacitet postojeće lučke infrastrukture i time omogućio efikasniji prihvat otočnih trajekata i uplov kruzera srednje veličine u lučki akvatorij, navodi se dalje u priopćenju.