Desetak renomiranih kompanija iz Francuske zainteresovano je za učešće u najvažnijim železničkim projektima u Srbiji. Srpske železnice su na nedavnom sastanku u Beogradu predstavile francuskih firmama prioritetne projekte na koridoru 10 - za modernizaciju pruge Gilje–Ćuprija–Paraćin sa izgradnjom novog mosta preko Morave, izgradnju dvokolosečne pruge od Beograda do Novog Sada i od Beograda do Velike Plane, kao i za modernizaciju i elektrifikaciju pruge od Niša do Dimitrovgrada. Saradnja bi uključivala prenos francuske tehnologije, objavljeno je u najnovijem broju informativnog lista Železnica Srbije “Pruga”. Na sastanku su pomenuti i dogovori sa Ruskom Federacijom za projekte Beogradskog železničkog čvora, izgradnju pruge Valjevo–Loznica i obnovu pruge Beograd–Bar, zatim nabavka voznih sredstava u saradnji sa španskom vladom i dogovori sa Vladom Nemačke za modernizaciju pruge Pančevo–Vršac–Temišvar.
Desetak renomiranih kompanija iz Francuske zainteresovano je za učešće u najvažnijim železničkim projektima u Srbiji.
Srpske železnice su na nedavnom sastanku u Beogradu predstavile francuskih firmama prioritetne projekte na koridoru 10 - za modernizaciju pruge Gilje–Ćuprija–Paraćin sa izgradnjom novog mosta preko Morave, izgradnju dvokolosečne pruge od Beograda do Novog Sada i od Beograda do Velike Plane, kao i za modernizaciju i elektrifikaciju pruge od Niša do Dimitrovgrada.
Saradnja bi uključivala prenos francuske tehnologije, objavljeno je u najnovijem broju informativnog lista Železnica Srbije “Pruga”.
Na sastanku su pomenuti i dogovori sa Ruskom Federacijom za projekte Beogradskog železničkog čvora, izgradnju pruge Valjevo–Loznica i obnovu pruge Beograd–Bar, zatim nabavka voznih sredstava u saradnji sa španskom vladom i dogovori sa Vladom Nemačke za modernizaciju pruge Pančevo–Vršac–Temišvar.
Vradnost radova u okviru tih projekata bi samo u prvoj fazi iznosila oko 1,2 milijarde evra, a u periodu do 2017. očekuju se ulaganja u srpske železnice od skoro pet milijardi evra.