Do 1. maja sledeće godine biće gotov krak Koridora 10 koji vodi od Beograda do mađarske granice. To znači da će do tada biti završeni i petlja Novi Sad i most u Beškoj. Za 13 dana maja, domaći konzorcijum završio je 17 kilometara zemljanih radova druge trake autoputa od Novog Sada do Horgoša.Tom dinamikom za obećanih 270 dana biće završen autoput do mađarske granice. Građevinski konzorcijum, koji čine "Preduzeće za puteve Beograd", "Planum", "Borovica" i "Putevi Užice", obavlja pripremne i logističke radove kako bi se na trasi od Novog Sada do Horgoša, dugoj 107 kilometara, montirale četiri nove asfaltne baze, gde će posao naći oko 2.000 sezonskih radnika.
Krak Koridora 10 koji vodi od Beograda do mađarske granice biće završen do 1. maja sledeće godine.
Do tada, biće završeni i petlja Novi Sad i most u Beškoj, najavio ministar Milutin Mrkonjić.
Do 1. maja sledeće godine biće gotov krak Koridora 10 koji vodi od Beograda do mađarske granice. To znači da će do tada biti završeni i petlja Novi Sad i most u Beškoj, najavljuje ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić, koji je obišao radove na Koridoru 10 i mostu u Beškoj.
Za 13 dana maja, domaći konzorcijum završio je 17 kilometara zemljanih radova druge trake autoputa od Novog Sada do Horgoša. Tom dinamikom, kažu izvođači, za obećanih 270 dana biće završen autoput do mađarske granice.
Građevinski konzorcijum, koji čine "Preduzeće za puteve Beograd", "Planum", "Borovica" i "Putevi Užice", obavlja pripremne i logističke radove kako bi se na trasi od Novog Sada do Horgoša, dugoj 107 kilometara, montirale četiri nove asfaltne baze, gde će posao naći oko 2.000 sezonskih radnika.
"Zadovoljni smo sa početkom rada. Idemo na povećanje dinamike, a biće i dve smene. Sigurni smo da će izvođači zajedno sa investitorima završiti u dogovorenom roku", rekao je Darko Pešić iz Koridora.
Na gradilištu austrijske Alpine, koja radi most u Beškoj, do sada je ugrađeno 80.000 tona betona. Završetak tog, dva kilometra dugog mosta, očekuje se početkom 2011. godine.
"Radimo danonoćno. Nema praznika ni odmora. Zimi smo radili na minus 20, a ronioci su na 14 metara dubine betonirali u Dunavu", rekao je Slobodan Mitrović iz "Alpine D.O.O".
U Ministarstvu za infrastrukturu kažu da će ceo krak Koridora 10 biti gotov do sledeće godine.
"Prvog maja sledeće godine moramo pustiti ceo severni krak od Beške do Horgoša", rekao je ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić.
Najavljeno je i donošenje Master plana za infrastrukturu Srbije po kome bi, u narednih deset godina, u putnu, železničku i rečnu infrastrukturu bilo uloženo više od 10 milijardi evra.
Pored Koridora 10, najbitniji putni pravac je od Beograda preko Čačka do mora, i popravka i proširenje regionalnih puteva u zemlji. Jedan deo novca obezbedio bi se prodajom "Telekoma", a veći deo stranim kreditima.