HAC će Hidroelektri i Konstruktoru za Sv. Rok i Malu Kapelu platiti još 22,4 mil. kn

Bez autora
May 27 2010

Hrvatske autoceste u idućih 56 dana trebale bi Hidroelektri i Konstruktoru isplatiti još 22,4 milijuna kuna na račun dodatnih radova izvedenih u novim cijevima tunela Sv. Rok i Mala Kapela. Te su cijevi otvorene prije godinu dana, u međuvremenu je bivša uprava HAC-a bila pritvorena jer ih se sumnjiči da su bojenje tih tunela preplatili 22 milijuna kuna, a sad na naplatu stižu računi za nepredviđene troškove, poput kaverni, odnosno odrona u tunelu. U HAC-u tvrde kako su ti popravci izvedeni još prije godinu i pol te kako su trebali biti plaćeni u rujnu, ali nisu zbog svega što se potom u HAC-u zbivalo. Na zahtjev HAC-a građevinari su sada predali konačni obračun, odnosno sve račune kako bi se gradilište i papirnato moglo zatvoriti. Ti radovi nemaju veze s bojenjem tunela zbog kojeg se vodi postupak protiv bivše uprave Hrvatskih autocesta. Oni su, naime, dio aneksa ugovora o gradnji tunela, a anekse su u HAC-u vrlo često potpisivali i tako podizali osnovnu cijenu gradnje.

HAC će Hidroelektri i Konstruktoru za Sv. Rok i Malu Kapelu platiti još 22,4 mil. knHrvatske autoceste u idućih 56 dana trebale bi Hidroelektri i Konstruktoru isplatiti još 22,4 milijuna kuna na račun dodatnih radova izvedenih u novim cijevima tunela Sv. Rok i Mala Kapela.

Te su cijevi otvorene prije godinu dana, u međuvremenu je bivša uprava HAC-a bila pritvorena jer ih se sumnjiči da su bojenje tih tunela preplatili 22 milijuna kuna, a sad na naplatu stižu računi za nepredviđene troškove, poput kaverni, odnosno odrona u tunelu. U HAC-u tvrde kako su ti popravci izvedeni još prije godinu i pol te kako su trebali biti plaćeni u rujnu, ali nisu zbog svega što se potom u HAC-u zbivalo.

Na zahtjev HAC-a građevinari su sada predali konačni obračun, odnosno sve račune kako bi se gradilište i papirnato moglo zatvoriti. Ti radovi, tvrde u HAC-u, nemaju veze s bojenjem tunela zbog kojeg se vodi postupak protiv bivše uprave Hrvatskih autocesta. Oni su, naime, dio aneksa ugovora o gradnji tunela, a anekse su u HAC-u vrlo često potpisivali i tako podizali osnovnu cijenu gradnje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik