Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača javne nabavke za izgradnju leve trake autoputa Horgoš - Novi Sad na Koridoru 10 biće doneta najverovatnije u ponedeljak, 12. aprila. Odluka je odložena zbog naknadno prispele žalbe jednog od učesnika na tenderu.Procedura će biti nastavljena 12. aprila, kada se očekuje i odluka o pobedniku tendera. Domaći konzorcijum na čelu sa Preduzećem za puteve "Beograd" dao je najpovoljniju ponudu u okviru pregovaračkog postupka javne nabavke za izgradnju leve trake autoputa Horgoš-Novi Sad.
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača javne nabavke za izgradnju leve trake autoputa Horgoš - Novi Sad na Koridoru 10 biće doneta najverovatnije u ponedeljak, 12. aprila, rečeno je Tanjugu u Ministarstvu za infrastrukturu.
U ministarstvu kažu da je odluka odložena zbog naknadno prispele žalbe jednog od učesnika na tenderu. Procedura će biti nastavljena 12. aprila, kada se očekuje i odluka o pobedniku tendera.
Domaći konzorcijum na čelu sa Preduzećem za puteve "Beograd" dao je najpovoljniju ponudu u okviru pregovaračkog postupka javne nabavke za izgradnju leve trake autoputa Horgoš-Novi Sad, rečeno je ranije danas Tanjugu u "Nibens grupi", u čijem sastavu posluje lider domaćeg konzorcijuma.
Osim tog konzorcijuma, ponudu je dalo još i "Primorje" iz Slovenije, dok "Hidroelektroniskogradnja" iz Hrvatske nije dala novu ponudu.
Na tenderu, koji je održan sredinom februara kroz otvoreni postupak, konzorcijum domaćih firmi je ponudio najnižu cenu od 9,97 milijardi dinara i najkraći rok za izgradnju od devet meseci, ali je u ponudi navedeno da će cena naknadno biti usklađena sa inflacijom.
Hrvatska "Hidroelektroniskogradnja" ponudila je izgradnju te deonice za 11,55 milijardi dinara, a slovenačko "Primorje" za 13,47 milijardi.
Izgradnja 110 kilometara poluautoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28. kilometra od granice, zatim deonicu od 38. do 98. kilometra puta Horgoš-Novi Sad i deonicu između Kelebije i Subotice.
Prema ugovoru, izgradnja ovih deonica trebalo je da počne u martu ove godine, a prema uslovima tendera trajaće maksimalno 22 meseca.
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić je ranije izjavio Tanjugu da "nijedna ponuda nije bila sasvim do kraja dobra", što je bio razlog da se poništi otvoreni postupak i pređe na pregovaracki.
Završetkom izgradnje novog mosta kod Beške i obilaznice oko Novog Sada kompletna deonica Beograd - Novi Sad trebalo bi da bude gotova do sredine 2011. godine, najavio je Mrkonjić.
Ministar je izrazio nadu da će na izgradnji severnog kraka Koridora 10 biti angažovana domaća preduzeća, koja su prošle godine stekla ppotrebna iskustva izgradivši ukupno 50 kilometara poluautoputa - 20 kilometara na jugu, 20 na severu i 10 kilometara na obilaznici oko Beograda.