Danas je na mostu na Adi Ciganliji počelo takozvano “navlačenje” mosta sa novobeogradske strane, a prema planu most na Adi Ciganliji krajem iduće godine će biti završen. Upravo se završava izbor izvođača radova na pristupnim saobraćajnicama, a u narednih nekoliko dana će sa njima biti potpisani ugovori za petlje u Radničkoj i ulici Jurija Gagarina, čija bi izgradnja trebalo da počne krajem oktobra.Do kraja godine se očekuje i puštanje u rad petlje “Careva ćuprija”, koja će biti deo pristupnih saobraćajnica za most. Spajanje dve beogradske obale odvija se prema planu.
Danas je na mostu na Adi Ciganliji počelo takozvano “navlačenje” mosta sa novobeogradske strane, a prema planu most na Adi Ciganliji krajem iduće godine će biti završen.
Upravo se završava izbor izvođača radova na pristupnim saobraćajnicama, a u narednih nekoliko dana će sa njima biti potpisani ugovori za petlje u Radničkoj i ulici Jurija Gagarina, čija bi izgradnja trebalo da počne krajem oktobra.
Do kraja godine se očekuje i puštanje u rad petlje “Careva ćuprija”, koja će biti deo pristupnih saobraćajnica za most.
Spajanje dve beogradske obale odvija se prema planu. Preko Čukaričkog rukavca kompletiran je zadnji raspon mosta i obavljeno spajanje sa kolovoznom konstrukcijom na pilonu. Istovremeno teče i izgradnja glavnog raspona mosta preko Save.
Od 1. decembra 2008. godine izgrađeno je blizu 300 metara konstrukcije mosta. Sa pilonom visokim 200 metara i glavnim rasponom od 376 metara, most će postati najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže kao deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena.
Most će biti dug 969 i širok 45 metara, sa šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze. Maksimalna propusna moć mosta u idealnim uslovima će biti oko 12.000 vozila na sat, a glavnim projektom predviđeno je i provlačenje svih vodova gradske komunalne i javne infrastrukture kroz konstrukciju mosta.