Iako na web stranici Autocesta FBIH u rubrici “aktivna gradilišta” stoji da se trenutno gradi njih deset, u praksi su stvari drugačije.
Najbolji primjer je Sarajevska obilaznica LOT 3B. Iz Autocesta navode da je rok za izvođenje radova istekao u februaru 2022. godine, dok su radovi na izgradnji obustavljeni u novembru prošle godine. Dakle, već gotovo godinu dana ne radi se ništa, a rok je probijen za sada već 20 mjeseci. Izvođač na ovoj dionici je Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.
Probijanje rokova nije karakteristika samo ove dionice. Radovi na tunelu Hranjen su počeli 1. marta 2019. godine, a svečano puštanje u promet planirano je za početak 2022. godine. Radi se o kašnjenju od preko 20 mjeseci. Nedavno su odobrena još 123 miliona KM za Hranjen, te radovi produženi za još dvije i po godine. Izvođač radova je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo.
Ugovor o izgradnji poddionice Počitelj – Zvirovići potpisan je 20.06.2019. godine. Rok za izgradnju bio je 30 mjeseci. Rok je probijen za preko 20 mjeseci. Na toj dionici je i famozni most Počitelj, pa se tamo kasni i sa aktivnostima vezanim za napuknuće mosta. Izvođač radova je LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina), te Hering d.d. Široki Brijeg kao podizvođač na mostu.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Ponirak – Vraca potpisan je 01. augusta 2019. godine. Predviđeni rok izgradnje je bio 30 mjeseci odnosno april 2022. godine. Rok probijen za 18 mjeseci. Izvođač radova je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo.
Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Vranduk – Ponirak potpisan je 15. maja 2019. godine. Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseca, odnosno august 2021. godine. Rok je probijen za preko dvije godine. Izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH).