Beograđani će od početka naredne godine “Beovoz” moći da koriste na svakih 15 minuta i da od Zemuna ili Pančeva do centra grada stignu za petnaestak minuta. “Energoprojekt” radi na završetku koloseka 5 i 6, što će omogućiti efikasnije korišćenje beogradske železnice. Ova dva koloseka će se završiti do kraja leta ove godine, posle čega će početi probne vožnje. Sredstvima iz gradskog budžeta u februaru je započet remont devet kompozicija, a taj posao biće završen do juna. Od 1. januara 2010. godine naredne kompozicije “Beovoza” saobraćaće u intervalu od 15 minuta. To će biti najbrži vid prevoza građana. Dugoročni plan grada je da “Beovoz” na isti način funkcioniše i u ostalim naseljima poput Mladenovca, Lazarevca, Batajnice i da se postojeća glavna železnička stanica izmesti iz centra grada...
Beograđani će od početka naredne godine “Beovoz” moći da koriste na svakih 15 minuta i da od Zemuna ili Pančeva do centra grada stignu za petnaestak minuta.
“Energoprojekt” radi na završetku koloseka 5 i 6, što će omogućiti efikasnije korišćenje beogradske železnice. Ova dva koloseka će se završiti do kraja leta ove godine, posle čega će početi probne vožnje.
Sredstvima iz gradskog budžeta u februaru je započet remont devet kompozicija, a taj posao biće završen do juna. Od 1. januara 2010. godine naredne kompozicije “Beovoza” saobraćaće u intervalu od 15 minuta. To će biti najbrži vid prevoza građana. Dugoročni plan grada je da “Beovoz” na isti način funkcioniše i u ostalim naseljima poput Mladenovca, Lazarevca, Batajnice i da se postojeća glavna železnička stanica izmesti iz centra grada.
Cilj je da ovaj vid prevoza koristi što veći broj građana.
Već dogovorene tri faze projekta razvoja beogradske železnice vredne su oko 70 miliona evra. U prvu fazu ovog projekta uloženo je oko deset miliona evra.
Jedan od važnih projekata jeste i popravka železničke mreže koja prolazi kroz Beograd, kako bi se vozovi kretali znatno brže nego do sada.