Izgradnja konstrukcije mosta preko Ade doživeće kulminaciju 8. avgusta, kada će se spojiti dve strane mosta, novobeogradska i čukarička. Most će tada ući u fazu finalnih radova, dok će se težište izgradnje pomeriti na gradilišta prilaznih petlji na obe obale. Poseban izazov biće izgradnja petlje Radnička, koja će nastaviti da se dograđuje i nakon otvaranja mosta za saobraćaj.Projektno rešenje petlje planira se kao rešenje koje ima pun program denivelisanih veza. Naime, denivelisana petlja je zamišljena na tri nivoa, a sadrži i kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad nje, kao i s Radničkom ulicom i Bulevarom vojvode Mišića ispod.
Izgradnja konstrukcije mosta preko Ade doživeće kulminaciju 8. avgusta, kada će se spojiti dve strane mosta, novobeogradska i čukarička.
Most će tada ući u fazu finalnih radova, dok će se težište izgradnje pomeriti na gradilišta prilaznih petlji na obe obale.
Poseban izazov, kako piše sajt www.beobuild.rs, biće izgradnja petlje Radnička, koja će nastaviti da se dograđuje i nakon otvaranja mosta za saobraćaj. Projektno rešenje petlje planira se kao rešenje koje ima pun program denivelisanih veza. Naime, denivelisana petlja je zamišljena na tri nivoa, a sadrži i kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad nje, kao i s Radničkom ulicom i Bulevarom vojvode Mišića ispod.
Planirani koridor za trasu metroa u okviru profila mosta nastavlja se vezom na postojeći tramvajski most u zoni petlje Radnička. U okviru rešenja petlje planirana je i veza sa Sajmom kružnom raskrsnicom na poziciji postojećeg parkinga Sajma.
Prikazi koji su preuzeti sa sajta www.beobuild.rs pored saobraćajnih veza, prikazuju i pravac kretanja pešaka i postavku staničnih terminala za gradski saobraćaj. Realizacija svih elemenata projekta kao na prikazu u najvećem delu zavisiće od finansijskih sredstava.