Republički fond za penziono i invalidsko osiguranje raspisao je tender za nabavku nove platforme za knjigovodstvo za koju su opredeljena sredstva u iznosu od 50 miliona dinara.
Nova platforma za knjigovodstvo nabavlja se da bi se optimizovao rad RF PIO i povezali različiti poslovni procesi i aplikatina rešenja koja su implemenirana u prethodnom vremenu, navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Osim osnovnih funkcija koje treba da podrži u procesu rada, kao što su vođenje poslovnih knjiga Fonda i izveštavanje, softver treba da posluži kao efikasan alat za podršku administraciji što podrazumeva izradu izveštaja i pregleda za potrebe internih i eksternih korisnika.
“Podrazumeva se da svaka poslovna aktivnost treba da bude podržana softverom sa ciljem da se obezbedi visok stepen međusobne povezanosti kako bi se postigao blagovremen pristup informacijama i izbeglo dupliranje aktivnosti”, dodaje se.
Takođe, softversko rešenje treba da ima mogućnost upravljanja poslovnim funkcijama, poslovnim procesima koje zastupaju određene autorizovane korisničke grupe sa mogućnošću administracije prava i privilegija kod korisnika.
Kriterijum za ocenjivanje ponuda je najniža ponuđena cena, a u slučaju da dva ili više ponuđača imaju istu ukupnu cenu, prednost će imati ponuđač koji je dao duži rok važenja ponude.
Ponuđač mora da obezbedi garantni period od minimum 12 meseci od potpisivanja Zapisnika o uspešnom završetku Šeste faze. Garantni period podrazumeva besplatno otklanjanje eventualnih grešaka koji se naknadno pojave u softverskom rešenju, a koja nisu mogla biti uočena tokom perioda testiranja.
Zainteresovani ponuđači svoje ponude mogu dostavljati do 26. oktobra 2022. godine.
Više informacija možete pronaći na sajtu www.tenderilive.com.