Na severnoj strani Dunava počela je izgradnja 800 metara pomoćnog mosta sa koga će kineski radnici već u januaru početi postavku stubova glavnog raspona mosta Zemun - Borča. Trenutno se sa borčanske strane proverava opterećenje zemljišta, precizirali su predstavnici firme “China road and bridge corporation”, kojoj je povereno da spoji dve obale Dunava u dužini od 21 kilometar.Inženjeri ove kineske korporacije su najavili da će se pored pomoćnog mosta sa borčanske podići i jedan sa zemunske strane, kako bi se omogućila nesmetana izgradnja glavnog raspona mosta, sastavljenog iz tri dela.
Na severnoj strani Dunava počela je izgradnja 800 metara pomoćnog mosta sa koga će kineski radnici već u januaru početi postavku stubova glavnog raspona mosta Zemun - Borča.
Trenutno se sa borčanske strane proverava opterećenje zemljišta, precizirali su predstavnici firme “China road and bridge corporation”, kojoj je povereno da spoji dve obale Dunava u dužini od 21 kilometar. Inženjeri ove kineske korporacije su najavili da će se pored pomoćnog mosta sa borčanske podići i jedan sa zemunske strane, kako bi se omogućila nesmetana izgradnja glavnog raspona mosta, sastavljenog iz tri dela. Potrebna mehanizacija je pristigla na gradilište i ne treba sumnjati da će most biti kvalitetno i na vreme urađen.
U predhodna dva meseca podinut je kamp od 4.000 kvadrata u kome su smešteni poslovni objekti, kantina i zgrade za smeštaj radnika. U njima se trenutno nalazi oko 100 radnika, koji posle radnog vremena imaju priliku da se opuste na nekoliko sportskih terena za košarku, stoni tenis i fudbal, dok će njihov broj u špicu radova biti oko 200.