Danas su u zgradi Vlade ZE-DO kantona direktor Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta Erdal Trhulj, federalni ministar prometa i komunikacija Nail Šećkanović, Hamed Ramić, direktor firme "Euroasfalt d.o.o. Sarajevo - predstavnik BH Konzorcija, te Asim Nanić, direktor firme ŽGP d.d. Sarajevo u svojstvu partnera, potpisali Ugovor za izgradnju autoceste na trasi koridora 5-C, deonica Kakanj - Drivuša, poddionica Gorica – Drivuša. Vrednost ugovora je skoro 24 miliona evra. Početak izgradnje planiran je u drugoj polovini oktobra. Ugovorom se predviđa izgradnja punog profila autoceste na trasi koridora 5-c između naselja Drivuša i Gorica. Deonica autoceste počinje petljom Drivuša i završava se neposredno pre ulaska u tunel Vijenac. Biće izgrađena i tri mosta. Most broj 1 će biti dugačak 39 metara, broj 2, odnosno dva mosta dužine po 340 metara, a most broj 3 će sačinjavati dva mosta od kojih je jedan dug 378,4 metara, a drugi 494,50 metara.
Danas su u zgradi Vlade ZE-DO kantona direktor Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta Erdal Trhulj, federalni ministar prometa i komunikacija Nail Šećkanović, Hamed Ramić, direktor firme "Euroasfalt d.o.o. Sarajevo - predstavnik BH Konzorcija, te Asim Nanić, direktor firme ŽGP d.d. Sarajevo u svojstvu partnera, potpisali Ugovor za izgradnju autoceste na trasi koridora 5-C, deonica Kakanj - Drivuša, poddionica Gorica – Drivuša.
Vrednost ugovora je skoro 24 miliona evra.
Početak izgradnje planiran je u drugoj polovini oktobra.
Ugovorom se predviđa izgradnja punog profila autoceste na trasi koridora 5-c između naselja Drivuša i Gorica. Deonica autoceste počinje petljom Drivuša i završava se neposredno pre ulaska u tunel Vijenac.
Biće izgrađena i tri mosta. Most broj 1 će biti dugačak 39 metara, broj 2, odnosno dva mosta dužine po 340 metara, a most broj 3 će sačinjavati dva mosta od kojih je jedan dug 378,4 metara, a drugi 494,50 metara.
U sklopu realizacije projekta biće izgrađena i petlja Drivuša zajedno s pristupnim putem dužine 1.525 metara za priključak na postojeću magistralnu cestu, armirano-betonski prolaz 5 x12 metara dužine 47 metara i most preko reke Bosne u dužini od 122,4 metara.
Projekt, takođe, uključuje izgradnju naplatne stanice Drivuša kao i prvi "Centar za održavanje i kontrolu prometa" (COKP Drivuša).
Prema rečima Erdala Trhulje, Direkcija je u 2010. godini uspela da obezbedi gotovo 250 miliona KM investicija za izgradnju autoceste. Sa izgrađenih 37 kilometara već imamo autocestu. U toku je izgradnja dodatnih 16 kilometara, a vrlo brzo ćemo imati 53 kilometara, tako da se počinje razmišljati o poslovima upravljanja, sigurnosti, videonadzora. Za narednu godinu planirano je otvaranje osam novih gradilišta za koje je već osigurana finansijska konstrukcija.