Na području Šibensko-kninske županije trenutačno se realiziraju ili su pred samim početkom izvođenja investicije vrijedne ukupno 78 milijuna eura, što govori o snažnoj investicijskoj živosti. Da Šibensko-kninska županija nije nerazvijena kako to neki govore u svojim medijskim istupima, župan Pauk navodi ćinjenicu da se ta županija nalazi na 10. mjestu u Hrvatskoj po indeksu razvijenosti. Riječ je o istraživanju Vlade RH koja je u obzir uzimala prosječni dohodak, stopu nezaposlenosti, udio obrazovanog stanovništva u ukupnoj populaciji županije i druge parametre. Kad je riječ o udjelu obrazovanog stanovništva do 65. godine života, Šibensko-kninska županija premašuje državni prosjek za čak šest posto. Najveća pojedinačna investicija koja je pred samim početkom, odnosno završen je natječaj za izvođača radova, je rekonstrukcija i proširenje gata Vrulje u šibenskoj luci za što je Vlada dala jamstvo na kredit Europske banke za obnovu i razvoj.
Na području Šibensko-kninske županije trenutačno se realiziraju ili su pred samim početkom izvođenja investicije vrijedne ukupno 78 milijuna eura, što prema županu Goranu Pauku govori o snažnoj investicijskoj živosti.
Da Šibensko-kninska županija nije nerazvijena kako to neki govore u svojim medijskim istupima, župan Pauk navodi ćinjenicu da se ta županija nalazi na 10. mjestu u Hrvatskoj po indeksu razvijenosti. Riječ je o istraživanju Vlade RH koja je u obzir uzimala prosječni dohodak, stopu nezaposlenosti, udio obrazovanog stanovništva u ukupnoj populaciji županije i druge parametre. Kad je riječ o udjelu obrazovanog stanovništva do 65. godine života, Šibensko-kninska županija premašuje državni prosjek za čak šest posto.
Najveća pojedinačna investicija koja je pred samim početkom, odnosno završen je natječaj za izvođača radova, je rekonstrukcija i proširenje gata Vrulje u šibenskoj luci za što je Vlada dala jamstvo na kredit Europske banke za obnovu i razvoj. Investicija je vrijedna 12 milijuna eura, a njenim završetkom Šibenik će kvalitetno riješiti ukupni domaći putnički i trajektni promet i omogućiti prihvat brodova s kružnih putovanja do 260 metara dužine. Ovih je dana završen cestovni dio rotora u Mandalini u što je utrošeno 170.000 eura. Rekonstruira se i prometnica od Jadranske magistrale do naselja Srima u što se investira 220.000 eura. U tijeku je obnova i proširenje Strukovne i tehničke škole, a riječ je o projektu vrijednom 8,6 milijuna eura. U tijeku je gradnja zgrade osnovne škole i sportske dvorane na gradskom predjelu Meterize. Radovi su vrijedni tri milijuna eura, a gradnja će se realizirati u dvije godine.
Na otoku Žirju upravo je u tijeku rekonstrukcija pristaništa koja košta 400.000 eura, a prije nekoliko dana počela je gradnja vodovodne mreže u Boraji za što je osigurano 900.000 eura. Trenutačno se u posao uvodi grčki izvođač radova na velikom projektu uređenja Regionalnog odlagališta otpada Bikarac koji sufinancira EU, a ukupna vrijednost tog projekta je 8 milijuna eura. Prije mjesec dana počeli su radovi na obnovi i rekonstrukciji Šibenskog mosta.
Radovi su vrijedni 1,2 milijuna eura, a nešto više, 1,5 milijuna eura, izdvojit će se za gradnju prometnice Dubrava - poduzetnička zona Podi. Pri završetku je i obnova stare škole u Tribunju u što se ulaže 150.000 eura.
Na veliki komunalni iskorak sprema se Knin. Sve je spremno za početak najvećega komunalnog projekta gradnje vodoopskrbnog sustava i odvodnje vrijednog čak 16 milijuna eura. U rekonstrukciju dviju kninskih gradskih ulica koje su poplavljivale za i najmanje kiše izdvojeno je 1,8 milijuna eura. Upravo je završena gradnja crpne stanice vrijedne 750.000 eura, a znatan novac uložen je u obnovu fasada nekoliko višekatnica... U Kninu je sve spremno i za gradnju spomenika »Oluja«. I u Drnišu će se graditi vodoopskrbni sustav i odvodnja vrijedan oko 6 milijuna eura, što će naposljetku rezultirati kvalitetnom opskrbom vodom i čistim rijekama Krkom i Čikolom u koje se sada ulijevaju sve gradske vode.