Stanić grupa u srijedu je u Jastrebarskom predstavila investiciju vrijednu 12,8 milijuna eura u nove proizvodne linije i modernizaciju tvornice Stanić Beverages, čime će se broj radnih mjesta povećati sa 60 na sto te znatno povećati proizvodnja bezalkoholnih pića.
Plan proizvodnje bezalkoholnih pića u tvornici Stanić Beverages u
Jastrebarskom i Kreševu već za ovu godinu je više od sto milijuna
milijuna litara, istaknuto je na prigodnoj svečanosti, na kojoj je bio i
premijer Andrej Plenković.
- Ovo je pravi
primjer snažne obiteljske kompanije, istaknuo je Plenković koji je na
novoj investiciji čestitao vlasniku i predsjedniku Uprave Stanić grupe
Svjetlanu Staniću.
Time, kako je istaknuo, čini dobro hrvatskom gospodarstvu i daje doprinos Hrvatskoj kao i svojoj domovini Bosni i Hercegovini.
Premijer očekuje da će za malo manje od dvije godine Hrvatska postati članica Organizacije za gospodarsku suradnju i razvoj (OECD) i tako ući u krug najrazvijenijih zemalja svijeta. "A onda nam predstoji usavršavanje pravnog i gospodarskog okvira za što kvalitetniji život naših ljudi", poručio je premijer Plenković.
Svjetlan Stanić je istaknuo da Stanić grupa
kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnje, kvalitetu proizvoda i
proizvodnih procesa te održiv način poslovanja u svim svojim kompanijama
unutar grupacije.
- Jednaku dinamiku provodimo i u tvrtki Stanić
Beverages, koja je ponosni vlasnik brenda Juicy koji ove godine slavi
25 godina uspješnog poslovanja. Zahvaljujući novim proizvodnim
kapacitetima, moći ćemo jačati našu poziciju na tržištu regije, ali i
proširiti izvoznu strategiju koja nam je u fokusu posljednjih desetak
godina, istaknuo je Stanić i poručio da planiraju ići dalje, biti veći i
sigurniji.
Ulaganjem u proizvodnje kapacitete u tvornici u Jastrebarskom obilježen je i 25. rođendan brenda hrvatskih sokova Juicy.
Investicijom
u tvrtki Stanić Beverages u Jastrebarskom povećan je proizvodni segment
s dvije na četiri proizvodne linije za proizvodnju sokova u staklu,
briku i PET ambalaži, što će, kako je istaknuto, omogućiti daljnje
širenje branda Juicy na domaćem i inozemnim tržištima.
Na početku je Juicy proizvodio dva milijuna litara godišnje te samo četiri artikla, a sada će, kada se sve nove linije puste u pogon, proizvoditi više od 200 artikala i 100 milijuna litara godišnje za domaće i strana tržišta.
Održiva proizvodnja
Uz povećanje proizvodnih kapaciteta, investicija je usmjerena i na održivu proizvodnju pa tako nova proizvodna linija Tetra Stelo ima i novu ambalažu koja je izrađena od biljnih materijala. Juicy je i prvi sok u svijetu koji će imati LightWing30 neodvojivi čep od 100 posto certificirane reciklirane plastike.
Investicijom je, uz ulaganje u proizvodnju, obnovljena i zgrada tvornice te okolna infrastruktura.
Inače,
brand Juicy osnovan je 1999. godine, a tvornica za proizvodnju sokova
Juicy u Jastrebarskom Stanić grupa je akvizirala 2013. godine, kao prvi
korak planiranog razvoja grupacije u pravcu vlastite proizvodnje i
distribucije pića, što je dodatno osnaženo 2014. godine otvaranjem
tvornice za proizvodnju sokova u Kreševu, u BiH, koja godišnje proizvodi
više od 50 milijuna litara sokova i zapošljava 100 radnika.
Investicijski
ciklus Stanić grupe se nastavio 2021. preuzimanjem Maraske Zadar, čime
se grupa širi i na tržište jakih alkoholnih pića, a plan je ove godine
uložiti i u tu tvornicu.