U Zenici je za sutra zakazano potpisivanje ugovora o izgradnji autoceste na trasi koridora 5-c, deonice Kakanj - Drivuša, poddeonice Gorica - Drivuša. Ugovor će potpisati Federalna direkcija te BH Konzorcij koji čine kompanije: Euroasfalt d.o.o. Sarajevo, GP Put d.d. Sarajevo, ŽGP d.d. Sarajevo i Hidrogradnja d.d. Sarajevo. Vrijednost ugovora je skoro 24 miliona evra. Ugovorom se predviđa izgradnja punog profila autoceste na trasi koridora 5-c između naselja Drivuša i Gorica. Deonica autoceste počinje petljom Drivuša i završava se neposredno pre ulaska u tunel Vijenac. Biće izgrađena i tri mosta. Most broj 1 će biti dugačak 39 metara, broj 2, odnosno dva mosta dužine po 340 metara, a most broj 3 će sačinjavati dva mosta od kojih je jedan dug 378,4 metara, a drugi 494,50 metara. Takođe, planirana je i izgradnja petlje Drivuša s pristupnim putem dugim 1.525 metara za priključak na postojeću magistralnu cestu, armiranobetonskog prolaza 5 x12 metara dugog 47 metara te mosta preko reke Bosne u dužini od 122,4 metara.
U Zenici je za sutra zakazano potpisivanje ugovora o izgradnji autoceste na trasi koridora 5-c, deonice Kakanj - Drivuša, poddeonice Gorica - Drivuša.
Ugovor će potpisati Federalna direkcija te BH Konzorcij koji čine kompanije: Euroasfalt d.o.o. Sarajevo, GP Put d.d. Sarajevo, ŽGP d.d. Sarajevo i Hidrogradnja d.d. Sarajevo.
Vrijednost ugovora je skoro 24 miliona evra.
Ugovorom se predviđa izgradnja punog profila autoceste na trasi koridora 5-c između naselja Drivuša i Gorica. Deonica autoceste počinje petljom Drivuša i završava se neposredno pre ulaska u tunel Vijenac.
Biće izgrađena i tri mosta. Most broj 1 će biti dugačak 39 metara, broj 2, odnosno dva mosta dužine po 340 metara, a most broj 3 će sačinjavati dva mosta od kojih je jedan dug 378,4 metara, a drugi 494,50 metara.
Takođe, planirana je i izgradnja petlje Drivuša s pristupnim putem dugim 1.525 metara za priključak na postojeću magistralnu cestu, armiranobetonskog prolaza 5 x12 metara dugog 47 metara te mosta preko reke Bosne u dužini od 122,4 metara.
Projekt uključuje i izgradnju naplatne stanice Drivuša kao i prvi centar za održavanje i kontrolu prometa (COKP Drivuša).