Prošlo je dva meseca od spajanja glavnog i bočnog raspona mosta koji povezuje obale Save na Adi ciganliji, a za to vreme,neimari nisu sedeli skrštenih ruku. Punom parom, na mostu se postavlja elektro-instalacija, testiraju kosi kablovi, postavlja podloga za metro, završavaju pristupne saobraćajnice - četiri uzlazno-silazne rampe sa oba kraja mosta, ali i zida jedna od najkomplikovanijih trospratnih petlji u zemlji.Rokovi su kratki, pa se bez predaha koristi sunčano vreme. Na glavnom rasponu mosta postavljena je antikorozivna zaštita na čeličnim delovima konstrukcije.
Prošlo je dva meseca od spajanja glavnog i bočnog raspona mosta koji povezuje obale Save na Adi ciganliji, a za to vreme,neimari nisu sedeli skrštenih ruku.
Punom parom, na mostu se postavlja elektro-instalacija, testiraju kosi kablovi, postavlja podloga za metro, završavaju pristupne saobraćajnice - četiri uzlazno-silazne rampe sa oba kraja mosta, ali i zida jedna od najkomplikovanijih trospratnih petlji u zemlji.
Rokovi su kratki, pa se bez predaha koristi sunčano vreme. Na glavnom rasponu mosta postavljena je antikorozivna zaštita na čeličnim delovima konstrukcije.
Kako su se "Novosti" u sredu uverile, postavljaju se elektro-kablovi u samom trupu mosta, kao i montaža cevi za odvodnjavanje. Na delu konstrukcije namenjene Beogradskom metrou, betonirana je podloga, postavljena guma za zaštitu od buke, a preko nje je nasut tucanik. Na zadnjem rasponu prema Radničkoj ulici betonira se pešačko-biciklističkih staza, postavlja ivična ograda, a ispod ćuprije, mašine ruše privremene platforme.
Na terenu između Senjaka, Hipodroma i industrijskog kompleksa "Jugopetrola", u toku je izrada 365 metara dugačkog trećeg nivoa, kojim će se spojiti most na Adi sa petljom „Hipodrom“.
- Za svakog ambicioznog građevinca, rad na ovako komplikovanoj trospratnoj petlji, jedan je od najvećih izazova - reče jedan od inženjera na gradilištu.
Kada se završi, ova građevinska gromada predstavljaće glavni deo južnog pristupnog puta mostu.
- Prethodnih dana, na petlji "Radnička", izbetonirano je devet segmenata konstrukcije na severnoj strani, dok je na južnoj konstrukciji "zaliveno" deset segmenata. Završeno je i betoniranje prvog od šest segmenata konstrukcije kružnog toka, a paralelno teče i izgradnja stubova za beogradski metro.
Sa obe strane mosta finiširaju se i četiri uzlazno-silazne rampe. Na rampama iz Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića, u toku je izrada hidroizolacije i zavarivanje montiranih čeličnih segmenata. Sa novobeogradske strane, rade se zemljani nasipi i montaži skela za gornju konstrukciju.
Kosi kablovi podvrgnuti su merenju sila, a posle ugradnje svih završnih elemenata na konstrukciju mosta, uslediće još jedno prednaprezanje kosih kablova.