Zrenjaninski Šinvoz potpisao je danas ugovor vredan 65 miliona dinara sa Železnicama Srbije o remontu i modernizaciji jednog elektromotornog voza, a finansijer posla je Vlada Srbije. Reč je o nastavku učešća kompanije Šinvoz u Projektu oživljavanja srpske vagonogradnje za drugi deo 2011. godine, a koji je značajno doprineo upošljavanju proizvodnih kapaciteta kompanije. Trenutno se u fabrici remontuju i modernizuju četiri elektromotorna voza, od kojih bi jedan krajem oktobra meseca trebao da bude predat Železnicama Srbije na upotrebu. Dolaskom novog voza tokom tekućeg meseca, čiji se remont finansira iz republičkog budžeta, ostvaruje se kontinuitet u proizvodnji i obezbeđuje angažovanost 250 radnika do proleća 2012. godine. Pored remonta elektromotornih vozova, u toj fabrici remontuju i tri lokomotive po programu Vlade Srbije, a planirano je da do kraja godine budu predate na korišćenje Železnicama Srbije.
Zrenjaninski Šinvoz potpisao je danas ugovor vredan 65 miliona dinara sa Železnicama Srbije o remontu i modernizaciji jednog elektromotornog voza, a finansijer posla je Vlada Srbije.
Direktor te fabrike za remont šinskih vozila Radomir Miljuš kazao je novinarima da je reč o nastavku učešća kompanije Šinvoz u Projektu oživljavanja srpske vagonogradnje za drugi deo 2011. godine, a koji je, prema njegovim rečima, značajno doprineo upošljavanju proizvodnih kapaciteta kompanije.
Trenutno se u fabrici remontuju i modernizuju četiri elektromotorna voza, od kojih bi jedan krajem oktobra meseca trebao da bude predat Železnicama Srbije na upotrebu.
"Dolaskom novog voza tokom tekućeg meseca, čiji se remont finansira iz republičkog budžeta, ostvaruje se kontinuitet u proizvodnji i obezbeđuje angažovanost 250 radnika do proleća 2012. godine", kazao je Miljuš.
Pored remonta elektromotornih vozova, u toj fabrici remontuju i tri lokomotive po programu Vlade Srbije, a planirano je da do kraja godine budu predate na korišćenje Železnicama Srbije.
"U proizvodnim halama rekonstruiše se 10 teretnih plato vagona koji bi do kraja novembra trebalo da budu isporučeni kupcu iz Turske", dodao je Miljuš.
On je istakao da poslovna saradnja kompanije sa Naftnom industrijom Srbije i Petrohemijom, za koje se remontuju vagon cisterne, traje uspešno u kontinuitetu.
"Bitno je napomenuti i da je posle dugih pregovora kupac iz Slovačke potvrdio kupovinu 40 teretnih vagona za prevoz rasutih tereta, koje bi trebalo remontovati u pogonima kompanije početkom naredne godine", naveo je direktor Šinvoza.
Šinvoz je uvršten prvi put u Program oživljavanja srpske vagonogradnje početkom februara ove godine.
Do tada su preko Železnica Srbije, kako je kazao Miljuš, u taj Program bile uključene sve fabrike u Srbiji koje se bave remontom šinskih vozila, osim Šinvoza.
Isključivanjem iz tog Programa, Šinvoz je ostao bez posla, pa je zbog situacije u kojoj se našlo to preduzeće početkom godine reagovalo i 250 radnika zahtevajući od tadašnjeg ministra ekonomije i regionalnog razvoja Mlađana Dinkića da tu fabriku uključi u Program oživljavanja vagonogradnje.