Postavljanje ograde za zaštitu od buke na delu auto-puta kroz Beograd moglo bi da počne tokom zime ukoliko vreme bude povoljno. Zbog velikog broja žalbi zdravstvenih ustanova u blizini autoputa kroz Beograd odlučeno je da se ograda najpre postavi kod Kliničko-bolničkog centra "Bežanijska kosa" i kod Gradske službe hitne pomoći. Domaći i austrijski projektanti upravo pripremaju projektnu dokumentaciju. Postavljanju barijera će početi po izboru najpovoljnijeg izvođača na osnovu tenderskog procesa za kupovinu i ugrađivanje materijala. Kada se završi i overi Projektno-tehnička dokumentacija i izabere najpovoljniji izvođač, znaće se cena postavljanja barijera pored dveju medicinskih ustanova. Postavljanje ograda za zaštitu od buke veoma skupo, ali neophodno i to će morati da se uradi segmentarno od Studentskog grada, do izlaska puta iz Beograda, ka Bubanj potoku. Putevi Srbije upravljaju kupovinom i plaćanjem zaštitnih ograda jer je auto-put E-75, kao deo Evropskog koridora 10 u nadležnosti republičkih organa.
Postavljanje ograde za zaštitu od buke na delu auto-puta kroz Beograd moglo bi da počne tokom zime ukoliko vreme bude povoljno, najavilo je danas Javno preduzeće "Putevi Srbije".
U tom preduzeću rečeno je da je zbog velikog broja žalbi zdravstvenih ustanova u blizini autoputa kroz Beograd odlučeno da se ograda najpre postavi kod Kliničko-bolničkog centra "Bežanijska kosa" i kod Gradske službe hitne pomoći.
U Putevima Srbije kažu da domaći i austrijski projektanti upravo pripremaju projektnu dokumentaciju.
Postavljanju barijera će početi po izboru najpovoljnijeg izvođača na osnovu tenderskog procesa za kupovinu i ugrađivanje materijala.
Kada se završi i overi Projektno-tehnička dokumentacija i izabere najpovoljniji izvođač, znaće se cena postavljanja barijera pored dveju medicinskih ustanova, kažu u Putevima Srbije.
Član Gradskog veća Miroslav Čučović kazao je da je postavljanje ograda za zaštitu od buke veoma skupo, ali neophodno i da će to morati da se uradi segmentarno od Studentskog grada, do izlaska puta iz Beograda, ka Bubanj potoku.
Prema njegovim rečima, Putevi Srbije upravljaju kupovinom i plaćanjem zaštitnih ograda jer je auto-put E-75, kao deo Evropskog koridora 10 u nadležnosti republičkih organa.
"Mi kao grad tu ne možemo da izvršavamo radove", kazao je Čučković.
On je naveo da se ograde za zaštitu od buke nikada ne stavljaju kao "bedem - zid" duž cele trase auto-puta, nego mesto gde će biti postavljene zavisi od ispitivanja jačine buke. Od toga zavisi i visina ograde, debljina i oblik od kojeg zavisi kuda se preusmerava zvuk - da li uvis, ili niz ulicu u kojoj nema stanovnika.