Beograd je najveće gradilište u državi. Na nekoliko mesta svakog dana više hiljada radnika, bez obzira na temperaturu, marljivo gradi nove mostove, škole, obdaništa, saobraćajnice. Novobeogradska i čukarička obala biće spojene 8. avgusta. Prva vozila će protutnjati 15. decembra do kada će biti delimično izgrađene pristupne saobraćajnice. Svih šest saobraćajnih traka preko „Gazele” biće otvoreno za saobraćaj od 15. novembra. Radovi na ovom mostu biće nastavljeni na čeličnom delu konstrukcije i biće završeni u februaru sledeće godine. Posle gotovo dve godine intenzivirani su radovi na obilaznici oko Beograda. Osnovni plan je da u aprilu sledeće godine bude gotov deo od Batajnice preko Dobanovaca do Avalskog druma, dok bi krajem 2013. godine bila završena i trasa do Bubanj potoka.
Beograd je najveće gradilište u državi. Na nekoliko mesta svakog dana više hiljada radnika, bez obzira na temperaturu, marljivo gradi nove mostove, škole, obdaništa, saobraćajnice...
Kako teku radovi, na licu mesta juče se uverio i gradonačelnik Dragan Đilas. U pratnji novinara obišao je devet gradilišta, a najviše radnika bilo je na „Gazeli” i novom mostu preko Save.
Novobeogradska i čukarička obala, kako je najavio Dragan Đilas, biće spojene 8. avgusta kada će preko novog mosta kod Ade Ciganlije simbolično prošetati Boris Tadić, predsednik Srbije, i gradski funkcioneri.
– Odlučili smo da za vikend, 13. i 14. avgusta, zaustavimo radove na dva dana, kako bismo omogućili i građanima da peške pređu preko novog mosta. Prva vozila će protutnjati 15. decembra do kada će biti delimično izgrađene pristupne saobraćajnice – istakao je Đilas.
Posle sedmočasovnog obilaska gradilišta u glavnom gradu, najavio da će svih šest saobraćajnih traka preko „Gazele” biti otvoreno za saobraćaj od 15. novembra. Radovi na ovom mostu biće nastavljeni na čeličnom delu konstrukcije i biće završeni u februaru sledeće godine.
Gradonačelnik je naglasio da je zadovoljan dinamikom posla na ključnim saobraćajnicama, a naročito brzinom kojom se grade novi vrtići i škole. On je pohvalio domaće kompanije koje za 180 dana završavaju obdanište, dok će za svega 100 dana biti završena škola „Dragan Lukić” od gotovo 8.000 metara kvadratnih u Novom Beogradu.
Dragan Đilas je zadovoljno konstatovao da su posle gotovo dve godine intenzivirani radovi na obilaznici oko Beograda. Osnovni plan je da u aprilu sledeće godine bude gotov deo od Batajnice preko Dobanovaca do Avalskog druma, dok bi krajem 2013. godine bila završena i trasa do Bubanj potoka.
– U Beogradu se gradi još više ulica, bulevara, obdaništa nego što smo obišli, a uskoro počinju radovi na mostu Zemun – Borča. To je najbolji odgovor onima koji su u politici više od dvadeset godina i koji nisu uradili ništa što će građani oceniti na izborima sledeće godine – zaključio je Dragan Đilas.