Do kraja godine pravac od sremskomitrovačkog naselja Stari most prema Laćarku dobiće novi izgled. Do najvećeg sremskog sela kroz Mitrovicu, Bulevarom Konstantina Velikog voziće se u četiri trake, a kompletno će se urediti i podzemne instalacije. Saobraćajnica će biti širine dva puta 7,5 metara, plus trake za prestrojavanje na raskrsnicama. Ova saobraćajnica je "žila kucavica" jer je više od 30.000 ljudi iz Laćarka i susednih sela svakodnevno koristi za dolazak u Mitrovicu. Novina je što će, od "Šipada" prema Laćarku, između saobraćajnih traka biti postavljen razdelni deo sa zelenim pojasom i to će dati potpuno novi izgled ovom delu grada. Rokovi za ove radove moraju se poštovati. Ukupno će se izgraditi oko 1.500 metara nove saobraćajnice čime će Mitrovica dobiti bulevar s četiri trake, od ulaza u grad iz pravca Rumske malte, sve do izlaska prema Laćarku. Radovi su vredni 105 miliona dinara i finansiraju se sredstvima Evropske investicione banke i lokalne samouprave koja je obezbedila 20 odsto novca.
Do kraja godine pravac od sremskomitrovačkog naselja Stari most prema Laćarku dobiće novi izgled.
Do najvećeg sremskog sela kroz Mitrovicu, Bulevarom Konstantina Velikog voziće se u četiri trake, a kompletno će se urediti i podzemne instalacije.
Saobraćajnica će biti širine dva puta 7,5 metara, plus trake za prestrojavanje na raskrsnicama.
Izvođače radova obišao je gradonačelnik Sremske Mitrovice Branislav Nedimović sa direktorima javnih preduzeća.
- Ova saobraćajnica je "žila kucavica" jer je više od 30.000 ljudi iz Laćarka i susednih sela svakodnevno koristi za dolazak u Mitrovicu. Novina je što će, od "Šipada" prema Laćarku, između saobraćajnih traka biti postavljen razdelni deo sa zelenim pojasom i to će dati potpuno novi izgled ovom delu grada, rekao je Nedimović i dodao da se rokovi za ove radove moraju poštovati.
Ukupno će se izgraditi oko 1.500 metara nove saobraćajnice čime će Mitrovica dobiti bulevar s četiri trake, od ulaza u grad iz pravca Rumske malte, sve do izlaska prema Laćarku. Radovi su vredni 105 miliona dinara i finansiraju se sredstvima Evropske investicione banke i lokalne samouprave koja je obezbedila 20 odsto novca.
Direktor Direkcije za izgradnju Bojan Gavrić kaže da vremenske prilike idu naruku izvođačima i da će se sve završiti do kraja godine, uključujući i postavljanje semafora i druge signalizacije. Koordinator i glavni menadžer u "Borovica transportu" Petar Isaković rekao je da je angažovan dovoljan broj radnika i teške mehanizacije: svakodnevno radi od 40 do 60 radnika, desetak kamiona, bageri, valjci i buldožeri, tako da ove nedelje počinje i postavljanje ivičnjaka.