Dva priznanja za banku Intesa

Bez autora
Jun 04 2010

Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je dva prestižna priznanja Banca Intesa u kategorijama Korporativne komunikacije i Brend i marketing PR za projekat „Oživi plastiku“. Na trinaestom po redu godišnjem PRijemu za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijtive u 12 kategorija konkurisalo je rekordnih 96 radova, a u finalnom izboru našlo se 36 projekata iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.Banca Intesa je na konkursu učestvovala sa 5 projekata, od čega se pored 2 nagrađena i projekat „Produženo odloženo“ u kategoriji Integrisana kampanja našao u finalu.

Dva PRiznanja za banku IntesaDruštvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je dva prestižna priznanja Banca Intesa u kategorijama Korporativne komunikacije i Brend i marketing PR za projekat „Oživi plastiku“.

Na trinaestom po redu godišnjem PRijemu za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijtive u 12 kategorija konkurisalo je rekordnih 96 radova, a u finalnom izboru našlo se 36 projekata iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.Banca Intesa je na konkursu učestvovala sa 5 projekata, od čega se pored 2 nagrađena i projekat „Produženo odloženo“ u kategoriji Integrisana kampanja našao u finalu, saopštila je ta banka.

Za ovogodišnju dodelu nagrada u oblasti komunikacija prijavilo se 13 državnih institucija, 26 kompanija koje su samostalno ili s agencijom kandidovale svoje radove i 10 agencija za odnose s javnošću.

Društvo Srbije za odnose s javnošću osnovano je 2004. godine, nastavivši tradiciju PR Društva Jugoslavije - najstarije strukovne organizacije u ovoj oblasti na teritoriji bivše SFRJ. Osnivači Društva su ugledni predstavnici Univerziteta, agencija za odnose s javnošću, državnih institucija i organizacija, kao i velikih privatnih kompanija.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik