Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je dva prestižna priznanja Banca Intesa u kategorijama Korporativne komunikacije i Brend i marketing PR za projekat „Oživi plastiku“. Na trinaestom po redu godišnjem PRijemu za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijtive u 12 kategorija konkurisalo je rekordnih 96 radova, a u finalnom izboru našlo se 36 projekata iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.Banca Intesa je na konkursu učestvovala sa 5 projekata, od čega se pored 2 nagrađena i projekat „Produženo odloženo“ u kategoriji Integrisana kampanja našao u finalu.
Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) dodelilo je dva prestižna priznanja Banca Intesa u kategorijama Korporativne komunikacije i Brend i marketing PR za projekat „Oživi plastiku“.
Na trinaestom po redu godišnjem PRijemu za najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijtive u 12 kategorija konkurisalo je rekordnih 96 radova, a u finalnom izboru našlo se 36 projekata iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.Banca Intesa je na konkursu učestvovala sa 5 projekata, od čega se pored 2 nagrađena i projekat „Produženo odloženo“ u kategoriji Integrisana kampanja našao u finalu, saopštila je ta banka.
Za ovogodišnju dodelu nagrada u oblasti komunikacija prijavilo se 13 državnih institucija, 26 kompanija koje su samostalno ili s agencijom kandidovale svoje radove i 10 agencija za odnose s javnošću.
Društvo Srbije za odnose s javnošću osnovano je 2004. godine, nastavivši tradiciju PR Društva Jugoslavije - najstarije strukovne organizacije u ovoj oblasti na teritoriji bivše SFRJ. Osnivači Društva su ugledni predstavnici Univerziteta, agencija za odnose s javnošću, državnih institucija i organizacija, kao i velikih privatnih kompanija.