Najbolja avio-kompanija u istočnoj Evropi je Er Srbija, objavio je časopis "Global Traveler" na osnovu rezultata ankete u kojoj je učestvovalo preko 20.000 ispitanika, a koja je realizovana tokom prve polovine godine.
Na osnovu rezultata ankete američkog magazina Global Traveler, koji objavljuje novosti, recenzije i vodiče za putovanja poslovnih putnika, Er Srbija je proglašena za najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi.
"Ova nagrada je potvrda izvrsnog rada i posvećenosti tima Er Srbije, kao i poverenja i odanosti naših putnika. Priznanje za najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi motiviše nas da dalje radimo na unapređivanju iskustva putnika na našim letovima. Nastavićemo rad na inovacijama, poboljšavanju udobnosti i daljem personalizovanju usluge", izjavio je generalni direktor Er Srbije Jirži Marek.
Marek se zahvalio zaposlenima i putnicima koji za svoje letove biraju Er Srbiju.
"Ovo priznanje nas takođe stavlja na globalnu scenu kada je reč o avio-saobraćaju i inspiriše nas na uvođenje novih standarda u regionu i šire", rekao je Marek, saopštila je Er Srbija.
Nacionalna avio-kompanije ističe da se anketa magazina Global Traveler smatra pouzdanim merilom izvrsnosti u saobraćajnoj industriji.
Navodi se da su poslovni putnici koji često lete biznis klasom pozvani da izaberu najbolje avio-kompanije u nekoliko kategorija.
To priznanje zasnovano je na rezultatima ankete realizovane u periodu od 13. decembra 2023. do 31. avgusta 2024. godine u kojoj je učestvovalo više od 20.000 ispitanika.
Dobitnici priznanja su zvanično objavljeni u decembarskom broju časopisa Global Traveler, a ceremonija uručenja nagrada biće održana u Los Anđelesu 11. decembra.
Tokom 50. dodele Godišnjih nagrada za postignuća u vazdušnom saobraćaju, koja je održana u Dubaiju ove godine, Er Srbija je uvrštena u Air Transport World (ATW) Kuću slavnih.
Pored srpske nacionalne avio-kompanije, ATW je tom prilikom u Kuću slavnih uvrstio još pet kompanija – Emirejts, Amerikan erlajns, Delta erlajns, Er Kanada i Korijan er.
Sa više od 817.000 čitalaca, časopis Global Traveler povezuje brendove sa poslovnim putnicima iz Sjedinjenih Američkih Država.
Prema istraživanju agencije MediaMark Research (Gfk MRI), čitaoci časopisa Global Traveler u proseku imaju neto prihode u vrednosti od 2,8 miliona dolara, a šest odsto njih su izvršni direktori i vlasnici kompanija.
Global Traveler dodeljuje nagrade na osnovu rezultata ankete koju sprovodi još od 2004. godine, u kojoj čitaoci uz pomoć upitnika koji sadrži otvorena pitanja, glasaju za svoje favorite.