Banka Inteza predstavila je juče novu uslugu - mobilno bankarstvo, koja klijentima omogućava da jednostavnije bankarske transakcije obavljaju putem svog mobilnog telefona bez potrebe odlaska u banku i čekanja u redovima. Nova usluga uvedena je jer je upotreba mobilnog telefona u Srbiji značajno veća nego interneta.Prijavom za uslugu, korisnik dobija aplikaciju koju instalira na telefon i preko koje obavlja transakcije poput plaćanja mesečnih i drugih računa, provere stanja na tekućem računu, provere datuma isteka dozvoljenog prekoračenja „minusa“ i druge.
Banka Inteza predstavila je juče novu uslugu - mobilno bankarstvo, koja klijentima omogućava da jednostavnije bankarske transakcije obavljaju putem svog mobilnog telefona bez potrebe odlaska u banku i čekanja u redovima.
Miloš Nedeljković, direktor Sektora za platne kartice i direktne kanale Banke Inteza, izjavio je na konferenciji za novinare da je nova usluga uvedena jer je upotreba mobilnog telefona u Srbiji značajno veća nego interneta. Prijavom za uslugu, korisnik dobija aplikaciju koju instalira na telefon i preko koje obavlja transakcije poput plaćanja mesečnih i drugih računa, provere stanja na tekućem računu, provere datuma isteka dozvoljenog prekoračenja „minusa“ i druge.
„Ovo nije usluga samo za napredne korisnike ili one koji imaju veće prihode, ovo je usluga za sve građane. Aplikacija nije skupa jer će korisnik za dve-tri transakcije potrošiti oko jedan dinar kredita na mobilnom telefonu“, rekao je Nedeljković i dodao da je prvih pet transakcija besplatno, a za sledeće banka naplaćuje proviziju od nekoliko desetina dinara. On je dodao i da je sistem osiguran najboljim merama zaštite tako da nema razloga za strah građana od bilo kakve prevare.